Cum ne mai jucam

 

Iata cateva dintre jucariile si jocurile exploatate in ultima vreme.

Am luat  o fisa de colorat, pe care am colorat-o mai mult eu, dar asta pentru ca vroiam sa-i arat lui S. cum se coloraza de fapt. El s-a distrat decojind creioanele ceracolor 🙂

Pe S. nu prea l-au interesat puzzle-urile de spuma, desi eu credeam ca vor fi o unealta minunata pentru invatarea literelor si cifrelor, mai ales datorita texturii lor diferite si modului usor de asamblare. Insa am vazut urmatoarea activitate pe  http://tiredneedsleep.blogspot.com/search/label/tot%20school si mi-am spus ca merita sa o incercam si noi. S. a fost incantat sa scoata cifrele cu ciocanul, atat de incantat incat le-a si pus la loc pentru a le scoate din nou- deci un succes, dupa parerea mea:

Am reluat si un joc de imbinare cumparat cu mult timp in urma, care a fost evident peste nivelul lui S. de atunci, dar care incepe sa-i trezeasca interesul acum:

Piesele acestui joc, ca orice fel de cuburi colorate de altfel, pot fi folosite si la sortat, numarat, transferat. S. le folosestie si in pretend play– sunt bune pentru incarcat basculante si excavatoare.

Spor la joaca!

 

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

