Aduceri aminte

Nu-i asa ca ati uitat? Ati uitat cat de mic era copilasul care acum are peste un an…cat de fragil si usor era (desi, cu siguranta, va parea greu dupa ce il tineati cu ceasurile in brate), cand a gangurit prima oara, ce leacuri ati folosit pentru primele probleme, cand s-a intors pe spate, cand a ridicat capul…? Nu-i asa ca a trecut abia un an (sau poate doi, trei), si ceea ce credeam ca vom tine minte pe vecie s-a sters deja din memorie?

Eu am uitat, recunosc. Sunt atat de multe lucruri despre S. pe care nu le mai tin minte…oare cate kilograme avea la 4 luni? Cand a zambit prima oara constient? Cand a atins cutare sau cutare milestone? Pe unele mi le-am notat (insa nu cu foarte mare constiinciozitate). Pe altele imi doresc sa le fi notat- iar pentru altele sunt recunoscatoare pentru ca am avut, primit in  dar de la prietena noastra Luminita (multumim, Lumi, inca o data!)- Caietul Bebelusului.

Pentru Cati insa am ales alta varianta : evolutia ei o inregistrez mai mult aici, pe blog, insa am simtit nevoia unei cutii de amintiri. Acest post al Anei m-a inspirat sa o pun laolalta (si este in curs de alcatuire)- http://mamisirazvan.blogspot.com/2011/07/cu-suflet-din-sufletde-fiecare-data.html .

Aveam o cutie draguta, in care primisem o papusa de portelan; in ea am asezat cartonasul cu numele Ecaterinei din spital, prima hainuta roz de fetita primita special pentru ea (multumim, Ana Micu!), o cutiuta cu o suvita din parul ei de bebelus, un parfum care sa imi aminteasca de aceasta perioada (ca madelaina lui Proust )- inca mai caut parfumul/sapunul cu miros de capsuna :). Si vreau sa ii fac si amprenta manutei si a piciorusului cand vom avea o clipa de ragaz.

Voi ce idei aveti pentru o astfel de cutie de aducere aminte?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

8 comentarii

  1. Si eu am pentru ambele fete cate un album al bebelusului, din ala sofisticat si destul de elaborat. dar pe langa ele mi-am adunat si eu intr-o cutiuta legata cu fundita rosie hainutele care le-au purtat prima data si alte lucrusoare memorabile.

    Răspunde
  2. Loredana, ai doua fetite absolut superbe! Sa iti traiasca, sa fie sanatoase si sa iti aduca numai bucurii!

    Răspunde
  3. Carmen

     /  8 Septembrie 2011

    Si pe bebelina mea nascuta pe 11 mai o cheama tot Ecaterina 🙂 (si eu care credeam ca suntem „unice” :))), spre deosebire de cea mare care e Ana, ff comun nume in parc.

    In cutiutele lor am pus: bratara de la maternitate, buricul, cartonasul din maternitate cu numele si restul informatiilor, fasa de la botez, motul de la 1 an (al celei mari, deocamdata), felicitarile primite de la prieteni si cunoscuti cu urarile lor de bine, testul de sarcina cu data cand am aflat, o ecografie in care se vede mai bine chipul (3D), avem si cartea bebelusului in care mai scriem si lipim poze (la prima am fost mai constiincioasa :)).

    Imi place tare mult blogul tau, ma inspir din ideile tale de activitati.

    Ii doresc Ecaterinei tale sa fie sanatoasa, puternica si Bunul Dumnezeu sa o aiba in paza.

    Numai bine!
    Carmen

    Răspunde
    • Intr-adevar, e mai rar numele, dar mi se pare foarte frumos- eu l-am indragit dintr-o reclama de la Mulino Bianco- cu o fata roscata si creata si plina de viata, iar muzica de fundal pomenea de o anume Katharina :). Iar in studentie visam sa scriu carti pentru copii sub pseudonimul Katharina Kurier…
      Ecaterina, romanesc asa, mi se pare mai potrivit in Romania, totusi.
      Multumesc de ideile de amintiri si ma bucur ca iti place blogul si ca te ajuta.
      Numai bine si tie!

      Răspunde
  4. Ecaterina

     /  8 Septembrie 2011

    Carmen, nu sunteti unice :))
    M-am bucurat sa gasesc pe blogul Ralucai 3 dintre apelativele mele: Ecaterina, Cati (neaparat cu „C”) si Catiusha.
    Numai capsunica nu sunt… inca… dar mai bine o lasam pe Raluca sa aiba asa un unicat: Cati Capsunica.

    Răspunde
    • Pariez ca nici Catincutza Budincutza nu ti-a spus nimeni 🙂
      Asta e alta forma cu care imi place sa o alint pe Cati- eu cand eram mica eram Raluca Papuca, deci muuult mai trivial 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

