Litera D

Desi nu pot spune ca saptamana asta nu i-am pregatit jocuri lui S., ne-am concentrat ceva mai putin asupra cifrelor si literelor. Cu toate acestea, iata cateva dintre activitatile dedicate literei D:

Cartile care au in titlu incorporat un cuvant incepand cu D (insa nu am apucat sa le citim pe toate, S. a ramas fixat pe cea cu Diggers– Excavatoare):

A stampilat doua litere cu carioca Do-a-dot:

Si activitatea lui favorita- stampilarea cu ciocanul (sunt foarte incantata de aceste abtibilduri din spuma in forma de litera- multumim, Sorina!) :

In rest, saptamana ne-a fost ocupata cu mult pretend play, litera din Quercetti, alte jocuri pe care le-am prezentat deja (sau le voi prezenta in curand). Faptul cel mai imbucurator este ca S. a inceput deja sa se mai joace si singur, isi aliniaza masinutele, le parcheaza frumos. Imi place de el 🙂 – nu mai trebuie sa ma agit daca ramane singur in camera lui (s-ar putea pur si simplu sa se joace frumos, nu sa coaca cea mai mare trasnaie).

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

