C de la cutie (3)

In loc de clasicul sensory bin, m-am gandit sa ii fac lui S. o activitate cu litera C, cifra 3 si cateva cutii (mai demult va povesteam despre ceva asemanator aici  https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2010/12/22/jucarii-adaptate-potriveste-capacul/ ).

Ei bine, am strans toate literele C de care dispuneam, precum si toate cifrele 3, le-am pus in niste cutiute mici pe care le-am inchis intr-o cutie mai mare- si l-am lasat pe S. sa exploreze. Din activitatea asta am fi putut trage mai multe foloase, dar el a descoperit cutia in timp ce vorbeam cu cineva la telefon, asa ca nu am mai putut discuta despre litere si cifre 🙂

In afara de asta, nu am ratat ocazia de a stampila niste C-uri (am pus abtibildul in oglinda, ca sa iasa corect la stampilat)- este una dintre activitatile favorite:

Nu vreau sa inchei inainte de a va recomanda blogul recent descoperit al unei scriitoare pentru copii- cu siguranta poeziile si povestile ei ii vor incanta si pe micutii vostri-http://stropidesuflet.wordpress.com/.

Sper ca v-au inspirat aceste idei!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

