C de la camila (2)

Am descoperit ca imi este mult mai usor sa organizez activitati pe marginea literelor, decat tematic. Asta pentru ca orice carte care incepe cu o anumita litera, orice craft, pot fi incorporate in „invatarea alfabetului” (impropriu spus invatare, este mai mult un pretext pentru joaca si activitati statice).

Asadar, aveam demult pregatit pentru S. un craft cu o camila- pe care am decorat-o cu triunghiuri de spuma reciclate dupa ce am terminat o coala cu abtibilduri (cateva zile dupa aceasta activitate S. a iesit din casa cu fata decorata cu astfel de forme colorate 🙂 ).

Apoi am citit impreuna o carticica ce lui S. ii este tare draga- Kami Camila, ed. Rao- aratandu-i litera C (nu prea e interesat, insista sa numeasca literele O, si cifrele 1 sau 2), si jucand un pic de teatru cu marioneta incorporata in carte. E o carte pe care o recomand (sau cel putin acest gen de carte, cu marioneta atasata- la S. a avut mare succes. Noi am primit-o de la un baietel din vecini, insa am vazut-o si in librarii, aproximativ 15 lei):

Spor la joaca si la invatat!

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

    • Ramona, apreciem intotdeauna completarile tale si sursele noi de inspiratie pe care le impartasesti aici!

      Răspunde
  1. R

     /  28 August 2011

    Multumesc! La fel de mult apreciez si eu acest blog, datorită ideilor inspirate pe care ni le impartaseste!

    Răspunde

Lasă un răspuns

