Litera C (1)

Abia astazi am reusit sa incepem activitatile pe marginea literei C, din cauza programului aglomerat cu drumuri la medici, vaccinul lui Cati si musafiri dragi. Musafirii au fost cat se poate de interesanti, S. s-a jucat mult pretend play cu Cristina si a auzit pe viu chitara Irinei care, dublata de personalitatea fermecatoare a prietenei noastre, a facut un spectacol nemaipomenit. Daca aveti prieteni ce canta la instrumente muzicale, va sfatuiesc sa ii exploatati provocati din cand in cand la cate o cantare- S. a avut asa de multe de invatat din asta!

Pentru zilele care au mai ramas am pregatit activitati cu litera C, cifra 3, forma- triunghi, iar ca si culoare am ales rosu:

Iata si cartile de saptamana aceasta- le-am ales abia ieri, insa am facut o treaba  mai buna cu cititul lor decat a celor de saptamana trecuta:

Si cum nu se poate fara cariocile Do-a-dot, iata opera de azi (urmeaza sa le decupam si sa le lipim in caiet):

Happy learning to you, too!

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. razadesoare

     /  8 Septembrie 2011

    Raluca, unde ai gasit fisa C do-a-dot? Ai caietul sau ai printat-o de pe net?
    Adela

    Răspunde
  2. razadesoare

     /  9 Septembrie 2011

    Multumesc!O sa primesc si eu niste fise si o sa ti le arat….nu am gasit pe net din astea de care voi primi!

    Răspunde

Lasă un răspuns

