Cum ne mai jucam…

Majoritatea activitatilor noastre din ultima vreme au fost centrate pe litere, insa am explorat si alte jocuri. Gratie bunei traditii a jucariilor imprumutate, am jucat cu S. un joc Haba- pe planse era doar umbra (alba) a unor animale- copilul trebuia sa dea cu zarul si in functie de culoarea zarului sa aseze un animal de lemn pe plansa. Am jucat acest joc de doua ori cu S. (o data doar am pus animalele pe plansa, iar a doua oara l-am jucat cum se cuvine, dand cu zarul pe rand, cand eu, cand S. Iar castigatorul a fost- ta-da…- S.!):

Pentru urmatorul joc am folosit ultimele achizitii de la un magazin cu jucarii second hand (pahare de platic de diferite marimi si pompons- aceastea din urma fiind noi). S. a trebuit sa sorteze pompoanele 🙂 pe 5 marimi diferite si ma gandeam ca ii va fi greu, insa s-a descurcat surprinzator de bine:

O zi cat mai frumoasa va doresc!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Adina B

     /  20 August 2011

    Trebuie sa caut si eu pompoane, mi-a placut ideea celui de-al doilea joc. Si primul e fain.
    Am mai dat peste un test de vocabular interesant, pt limba engl: http://testyourvocab.com/
    Weekend placut,
    Adina

    Răspunde
    • Adina, cateodata gasesti pompoane pe la Kaufland, la obiectele cu pret fix, si atunci se merita pretul. Se ma gasesc la Furnissa, dar acolo mi se par lucrurile scumpe, daca adaugi si transportul. Insa, cu siguranta, incep sa apara peste tot in Romania, si le vom gasi la preturi acceptabile. Lui S. ii place textura lor, si le putem folosi la mai multe activitati si crafts. Multumim pentru teste!

      Răspunde
  2. Raluca,recomand jocul Haba,si noi il avem! Cine are ocazia sa simta diferenta de calitate se lasa convins pt totdeauna de acest gen de jocuri… 🙂

    Răspunde
    • Asa e, Julia, si ce e mai important, sunt jocuri menite sa puna mintea copiilor la contributie, si sa stimuleze ceva acolo 🙂
      EU sunt tare incantata ca S. pricepe regula jocului, chiar daca ele au fost intentionate pentru copii mai mari de 2 ani si jumatate. Stiu ca tu ai o multime de jocuri din astea faine in magazin, cred ca copiii tai traiesc intr-un mic paradis al jucariilor 🙂 (nu ca S. s-ar putea plange…).

      Răspunde

Lasă un răspuns

