Litera B (2)

De curand am auzit la S. un cuvant nou- ” ‘coaia” si nu l-am identificat din prima- dar el continua sa imi arate masuta lui de lucru sau parchetul (unde ne mai jucam noi). Atunci m-am prins: „Scoala?”, iar S., cu un mare zambet pe fata- „Daaaa!”. Nu stiu de unde a invatat el cuvantul acesta, probabil ca m-a auzit vorbind cu altcineva despre „scoala de acasa”, pentru ca eu ii spun mereu ca „ne jucam”, nu ca „facem scoala”. Dar a fost simpatic!

Am continuat  cu activitati legate de litera B si cifra 2. Din imaginile de mai jos planuiesc sa facem un colaj de obiecte care incep cu B– baiat, bebe, barca, etc.

Am  facut si un sensory bin cu B-uri, 2, si alte obiecte care incep cu litera B- un balon, un borcan, o bicicleta de jucarie, etc.:

Apoi am acoperit totul cu niste paste ieftine, cumparate cu acest scop:

Iata si cartile de saptamana aceasta- as vrea sa pot spune ca ne tinem de programul 5 a day, din pacate nu asa stau lucrurile, poate cand vom fi mai calmi si mai odihniti- important e totusi ca citim, nu?

Spor la joaca!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

