Litera B (1)

Saptamana trecuta v-am prezentat fiecare activitate pentru litera A separat, in cadrul seriei 10 rechizite (care va continua, de altfel). Activitatile pentru litera B for fi insa comasate in mai putine postari. Pana acum ne-am concentrat pe A, cifra 1, cerc si am planificat culoarea albastru, dar de fapt am facut mai multe activitati cu maro (pe care acum o identifica mult mai bine).

Saptamana asta studiem litera B, cifra 2, patratul si culoarea verde (in privinta culorilor insa, we go with the flow, pentru ca le stie bine cam pe toate, si nu ma deranjeaza sa improvizam):

Am inceput cu o activitate ad hoc, cand S. era suparat ca nu ma pot juca cu el fiinca trebuia sa isi primeasca si Cati biberonul. El a adus tablita cu pilitura de fier si imi spunea ce litera sa fac (A/B), care apoi disparea subit pentru ca „pleca cu avionul” (mecanismul de stergere este un avion 🙂 ). S. s-a distrat multa vreme cu jocul asta, iar mie mi-a convenit, pentru ca nu vrea sa se joace cu literele de fiecare data. Acum recunoaste si A si B. 

Ieri s. a pictat B-ul cu carioca Do-a dot roz 🙂 (poze in curand):

Spor si voua la joaca sau la invatat!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. R

     /  16 August 2011

    Cateva link-uri utile:

    Spor!

    Ramona

    Răspunde
  2. R

     /  17 August 2011

    Cu placere!

    Răspunde
  3. R

     /  17 August 2011

    Buna, Raluca!

    Am mai gasit printre bookmark-urile mele un site dragut, mai ales pentru baieti, de fapt pt cei un pic mai mari decat yours. Dar nu strica…

    http://www.boyscouttrail.com/cub-scouts/bear-scout-stories.asp
    In afara de aceste povestiri, mai sunt si alte informatii dragute pe-acolo.

    Mai caut si alte lucruri interesante, am mai multe site-uri salvate ca nume, in functie de ce am gasit de-a lungul timpului, dar nu prea am timp sa le parcurg din nou. Fetita mea este intr-o permanenta descoperire a lumii … iar eu, alaturi de ea!

    Ramona

    Răspunde
  4. Adina B

     /  17 August 2011

    O carte pe care acum am descoperit-o:

    E traducerea in limba romana.

    O seara buna,
    Adina

    Răspunde
    • Adina, asta este prima carte Montessori pe care am citit-o eu, si care a fost revelatoare pentru mine in privinta capacitatii copiilor de a invata fara efort. Aveam 13 ani cand am citit-o, dar mi-a ramas in memorie si am recitit-o si dupa ce s-a nascut S.

      Răspunde

Lasă un răspuns

