10 rechizite (7)

1. Creioane cerate

2. Quercetti

3. Do-a-dot markers

4. Carti

5. Calendar

6. Puzzle si litere magnetice

7.  Sensory bin

Uneori S. nu gusta activitatile prea „academice”, si fuge in directia opusa cand simte ca vreau sa il „invat” ceva. Mi se pare si normal pentru un copil de 2 ani si jumatate, de aceea nu insist cand vad ca nu are chef.

Exista insa si activitati de care este interesat aproape tot timpul, si lucruri cu care se joaca mai bine de 40 de minute. Unul dintre acestea este de-acum cunoscutul sensory bin. Am facut, cu succes, unele pe culori si s-au dovedit a fi realmente eficace-iata un exemplu:  https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/02/08/sensory-bin-rosu/ .

Acum am incercat cu orez (aveam o punga de orez brun care, desi de calitate, nu prea a fost pe placul baietilor mei, asa ca l-am sacrificat 🙂 ). Am adunat  toate literele A de care dispuneam eu, cat si doua cifre 1, iar pe unele le-am pus in niste oua de plastic ca sa fac cautarea mai palpitanta:

Am umplut castronul cu orez si S. a „sapat” dupe litere si cifre, apoi a transferat cu cana, mana, oala, etc. S-a jucat destul de mult asa si a binevoit sa recunoasca atat litera A cat si cifra 1. Deci un succes…parerea mea!

 E o activitate distractiva si usor de pus laolalta- singurul inconvenient este ca trebuie musai sa faceti curat dupa 🙂 !

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

