10 rechizite (6)

1. Creioane cerate

2. Quercetti

3. Do-a-dot markers

4. Carti

5. Calendar

6. Puzzle si litere magnetice

Cand prietenii nostri Cristina si Roy ne-au intrebat daca avem nevoie de ceva din Anglia, am acceptat oferta lor si am rugat-o pe Cristina sa colinde charity shops-urile si magazinele cu preturi mici in locul meu, in cautare de materiale educative si carti pentru S. M-am lasat cu totul pe mana ei, si intr-o suma asupra careia am convenit de la inceput, ea mi-a cumparat o sumedenie de comori (multumesc inca o data, Cristina!). De departe, unul din preferatele mele este un joc Melissa&Doug cu litere magnetice (si mari si mici), pe care il vom pastra pentru mai tarziu (cand S. va putea sa il aprecieze la adevaratul lui potential). Pe acesta il vom folosi, in viitor, insa acum, cand am inceput sa ii prezint baietelului meu alfabetul, ma folosesc si de alte litere din plastic, lemn sau spuma, unele magnetice- altele nu, pe care le incorporez in jocuri senzoriale sau de recunoastere. De asemenea, ne folosim si de doua puzzle-uri tip incastru cu alfabetul, unul de spuma si altul de lemn:

 

Aceste resurse mie mi-au fost de folos si cu elevii mei de la engleza, si mici si mari, cand a trebuit sa invatam sau sa recapitulam alfabetul.

O zi frumoasa!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. R

     /  12 August 2011

    Buna, Raluca!

    Stiu ca iti doresti sau iti doreai cartea „The very hungry caterpillar”, varianta originala.
    Am gasit-o asta-seara la libraria de mai jos, pret 59 lei. Pachetul contine cartea, plus cateva cuburi cu care se formeaza un puzzle.

    http://librarie.carturesti.ro/

    De asemenea, un calendar foarte dragut, de altfel mai multe, poti gasi pe:

    http://www.ookee.ro/jucarii-lemn-melissa-a-doug/3834-melissa-a-doug-calendar-din-lemn-magnetic.html

    Mai exista in Bucuresti un depozit de carte cu foarte multe edituri, cartile avand reduceri substantiale. Se afla langa Gara de Nord.

    http://www.depozituldecarti.ro/

    Eu vreau sa-i comand fetitei mele doua carti de-acolo, deocamdata.

    http://www.depozituldecarti.ro/carti/99773/Ocolul-pamantului-in-80-de-povesti-Saviour-Pirotta

    http://www.depozituldecarti.ro/carti/121044/Dezvoltam-gandirea-

    O sa si ajung acolo, dar „mi-e frica” de cum o sa reactionez. Cand vad carti, parca imi pierd mintile, asa m-am obisnuit de cand eram mica, sa cumpar cat mai multe si sa le si citesc, of course. Probabil poate pentru ca pe vremuri nici nu exista o oferta asa de variata. Ma rog, asta este alta poveste ….

    Sper sa-ti fie de folos, in timp. Week-end placut!

    Ramona

    Răspunde
    • Ramona,
      mie personal 59 de lei pentru o carte (chiar si cu jucarie) mi se pare mult. 59 de lei as da pe o jucarie care sa il tina pe S. interesat muuulti ani (de ex, am dat 80 de lei pe o consola Leap Frog second hand- dar pot completa carti in fiecare an la ea, si o pot folosi si la meditatiile de engleza; o astfel de carte/jucarie e multifunctionala si creste odata cu copilul). Melissa & Doug mi se pare o super firma de jucarii- da, sunt de calitate si non-toxice si frumoase- dar mi se par tot scumpe (noi nu prea am avut jucarii M&D, dar am avut niste replici care si-au facut la fel de bine treaba, zic eu – am insa litere magnetice de care sunt super incantata, si prietena mea cred ca le-a luat la un la fel de super pret). Mai rasfoiesc si eu site-uri-le cu jucarii scumpe, sa vad cam „ce se poarta”, „ce e util”, „ce e educational”, si cand vad ceva asemanator la un pret acceptabil, ceva pe care mi l-as fi dorit, atunci ma gandesc daca sa il cumpar sau nu. S. are atat de multe jucarii, incat uneori mi se pare nedrept fata de alti copii. (acum ca ma gandesc, chiar trebuie sa mai dam din ele 🙂 ).
      Pe de alta parte, link-ul cu depozituldecarti mi-a placut asa de mult (deja am ochit si eu ceva 🙂 ).
      Apreciez asa de mult interventiile voastre, ale celor care cititi acest blog- foarte multe chestii faine am aflat de la voi!

      Răspunde
  2. R

     /  12 August 2011

    A, am uitat sa-ti spun, la Ikea am gasit do-a-dot markers, respectiv niste carioci cu diverse forme in cealalta parte, steluta, floare, melc, etc. Costa 5 lei, parca, dar nu le-am gasit si in catalogul on line, care nu este, se pare, reactualizat. Mai au hartie de diverse culori, pensule si altele. Nu m-am uitat cu mare atentie, pentru ca fetita mea nu mai avea rabdare. Eram in cautare de altceva. Oricum, i le-am cumparat, le-a folosit o data, i-au placut, dar mai bine s-a descurcat cu partea cealalta, normala a creionului respectiv.
    Daca ai nevoie de ceva si este mai usor sa le cumpar de-aici, imi poti spune si ti le trimit prin posta.

    Ramona

    Răspunde
    • Wow- asta da pont!
      Ramona, daca cineva m-ar intreba care e culmea distractiei (having fun) pentru mine, ce imi doresc pentru o iesire undeva as spune fara ezitare… o vizita la Ikea! Imi place tare mult Ikea, de fapt am mobilat camera lui S. cu mobila de acolo (gama Lesvik), si de fiecare data am gasit chestii chestii faine, practice, ieftine si rezistente (nu stiu daca mi-a parut vreodata rau de ceva cumparat de acolo- poate doar un covor, pentru ca l-am ales noi prost si lasa multe scame). Din pacate, nu prea mai avem cum sa ajungem pe acolo curand (dar nu se stie niciodata, nu 🙂 ?), dar pentru cine isi doreste Do-a-dot markers si are acces la Ikea, pontul tau e foarte folositor! Cu siguranta fetita ta le ve redescoperi si alta data. Multumim!

      Răspunde
  3. R

     /  13 August 2011

    Ai dreptate in privinta cartilor, si eu imi dau seama ca exagerez cateodata, iar calendarul mi se pare, de asemenea, scump. Nu avem deocamdata nici o jucarie de la aceasta firma,si nici altele foarte scumpe. Pe mine m-a incantat foarte mult cand le-am vazut, deocamdata nu am comandat nimic, ma mai gandesc. Noroc cu sotul meu care ma mai „trezeste” la realitate … si cu oameni ca tine, care prezinta foarte bine latura practica a lucrurilor si care le ofera celorlalti atat de multe idei utile.
    Si eu multumesc pentru tot ceea ce citesc si, chiar daca multe idei nu-ti apartin, potrivit celor spuse de tine, esti de apreciat pentru felul ordonat in care ni le prezinti si pentru faptul ca ceea ce putem face noi este doar sa dam „copy-paste” pe majoritatea informatiilor de-aici, pentru a le folosi in viata practica, fara sa mai facem alte eforturi de cautare.
    (cam lunga fraza … intelegi ideea :)) )

    Ramona

    Răspunde
    • Eu cred ca cea mai frumoasa scoala de acasa se face cu putini bani si muuulta creativitate. Dar si eu ma trezesc depasind limita la cheltuieli….”educative”- de prea multe ori!

      Răspunde

Lasă un răspuns

