10 rechizite (3)

1. Creioane cerate

2. Quercetti

3. Do-a-dot markers

Nu stiu daca va amintiti, dar in capul wish-list-ei mele pentru Scoala de acasa era un set de carioci mai speciale, un fel de stampile rotunde care se numesc Do-a-dot markers. Va povestisem despre ele aici- https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/03/19/moduri-distractive-pentru-imbunatatirea-motricitatii-fine/. Ei bine, unchiul si matusa mea care locuiesc in Canada au fost atat de draguti incat sa ne intrebe ce ne dorim pentru S. „Do-a-dot Markers, bineinteles!”. Iar ei ni le-au facut cadou, spre bucuria mea si a lui S. Multumim, Adriana si Iulian!

Fisele cu alfabetul in buline le-am printat de aici: http://www.mescoloriages.com/

Astazi am reinceput oficial Scoala de acasa, cu litera A- iata prima activitate:

Si un link util- http://simplymontessori.blogspot.com/2010/11/do-dot-marker-activities-free.html.

O zi frumoasa!

Articol anterior
Lasă un comentariu

12 comentarii

  1. Adina B

     /  8 August 2011

    Ce fain ca ati primit Do-A-Dot Markers!!! Si noi ne dorim 🙂 Spor la lucru!

    Răspunde
  2. Wish for it, and you don’t know when it might just happen 🙂

    Răspunde
  3. am încercat să-mi comand de pe amazon.com si nicio sansa 😦 în ţara noastră nu trimite, e pe lista neagră.

    Ştiţi la ce mă gândeam? Oare JuliaToys nu ar putea comada si apoi să le vândă prin magazinul ei?

    Răspunde
    • A, nu stiam…
      Incearca la Julia sau la Ana Micu de la Andrei Baby Fashion, ea mai facea comenzi pe site-uri straine, poate reuseste ea cumva.

      Răspunde
      • Julia a refuzat categoric 🙂 a spus ca nu se implica cu siteuri de pe amazon sau ebay… si ca la ei in librarii nu a vazut astfel de markere. Iar Ana Micu nu stiu cine e… poate imi scri site-ul lor.

        Răspunde
        • cum nu am cumparat niciodata de la ei nu indraznesc o astfel de solicitare. O sa mai incerc sa comand de pe amazon si sa trec adresa cuiva din Germania, urmand ca nora sa mi-o trimite in Ro.

          Răspunde
        • Ana Micu de la Andrei Baby Fashion 🙂

          Răspunde
  4. Până la urmă le-am scris şi lor, am văzut ca acesta este sistemul lor… dar încă nu au răspuns…

    Vroiam să te întreb cât timp au ţinut şi ce impact au avut la copii?

    Răspunde
    • Ma bucur ca ai gasit o solutie.
      Cu privire la cealalta chestiune, depinde foarte mult de copil. Pe S. la incantat la inceput, le mai folosim in cateva chestii educative, dar nu in mod frecvent. Dar el nu e genul pasionat de pictura. Daca fetita ta e, atunci le veti folosi mult mai mult. Noi le avem de un an si cred ca ne vor tine cel putin inca o data pe atat 🙂

      Răspunde
  1. Ne pregatim pentru homeschooling (1) | Caiet pentru casa mea
  2. Lectia despre pepene | Caiet pentru casa mea
  3. La joaca cu fetita Toamna… | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

