Pe lac (3)

Planuisem sa ii fac lui S. un sensory bin „ca la carte”, pentru ca de mult timp nu a avut unul. Insa am preferat sa petrec mai mult timp cu Cati azi dimineata, asa ca am alcatuit repede urmatoarea activitate:

Practic, am pus intr-un lighean mai multe broscute si pestisori de plastic, pahare si bilute:

Pentru S. a fost oricum o activitate placuta, i-am sortat pe culori, am repetat conceptele de mare-mijlociu- mic (se poate incerca si plin-gol- dar S. nu a mai avut rabdare), si am numarat:

Pana la urma, am avut parte de mai bine de jumatate de ora de distractie si (sper eu) activitati educative- iar ca bonus pentru mine…a fost mult mai usor de strans 🙂 . Data viitoare vom aborda noi tema lacului mai detaliat si mai…stiintific.

Spor la joaca tuturor!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Simplu, educativ si frumos!

    Răspunde

Lasă un răspuns

