Tema saptamanii- Pe lac (1)

In ultima perioada am vazut des aceasta tema abordata pe diferite bloguri, fara sa ii dau prea multa atentie, pentru ca nu aveam suficiente resurse pentru ea. Aici aveti niste exemple interesante- http://countingcoconuts.blogspot.com/search/label/Pond.   Insa niste „vizite” pe la un magazin second hand care aduce si jucarii m-au facut sa ma razgandesc, datorita  pestisorilor si broscutelor pe care le-am pescuit de acolo 🙂 .

Astfel, vom incerca cateva activitati si lecturi centrate pe aceasta tema. Am gasit in biblioteca urmatoarele carti care s-ar potrivi:

 Cautandu-le pe aceastea, am dat peste o activitate cu abtibilduri reutilizabile pe care o facusem, candva, cu un elev de la meditaii. Nu mai credeam ca se pot folosi, dar… Surpriza!…se pare ca inca mai au adeziv si o voi incerca si cu S. :

 Ne vom juca, probabil, si cu un joc de pescuit din lemn (prima imagine din portalul cu jucarii)- http://bebelogic.forumcreativ.com/portal, pe care S. il indrageste foarte tare.

De data asta m-am organizat si am si alte activitati pregatite, asa ca…stay tuned!

O zi frumoasa va doresc!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Laura Frunza

     /  2 August 2011

    Buna, daca imi dai voie, iti las link la inca o activitate legata de lacuri pe care o poti face foarte usor: undita magnetica si pestisori din plastic http://laurafrunza.com/2011/07/14/festivalul-vacantei-ziua-4-joc-cu-pestisori-si-undita-magnetica/
    Saptamana viitoare voi mai face ceva legat de apa, pentru ca se pare ca e mare hit la copii si voi incerca si jocul tau cu cele doua cuburi si figurinele din hartie eva taiate in doua.

    Răspunde
    • Am vazut activitatea pe blogul tau si mi-a placut foarte mult- eu am fentat un pic, pentru ca avem un joc cu pestisori care lui S. ii place foarte mult si de obicei, daca are chef de pescuit, il scot pe acela. Insa ideea ta este foarte buna si usor de realizat!

      Răspunde

Lasă un răspuns

