Stampile homemade

Astazi ne-am reconectat cu latura mai mult uitata a artelor plastice pentru prescolari- si i-am creat lui S. niste ustensile de stampilat. Ideea originara am gasit-o aici- http://mama-jenn.blogspot.com/search/label/Crafts%20for%20Kids– este vorba de niste stampile extrem de usor de creat din dopuri si abtibilduri de spuma. Insa pe cand cautam rezerva de dopuri prin dulap, am dat peste un ciocanel (fosta jucarie de dentitie)- si mi s-a parut mai interesant sa il adaptez pe acesta pentru S.

Si pe cealalata parte…

S. a fost foarte preocupat cu ciocanitul stampilatul artistic mai bine de jumatate de ora, si m-am gandit ca poate aveti si voi pe acasa vreo jucarie de bebelusi ce se poate recicla. Iata si capodopera:

O zi inspirata va doresc!

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ce faina ideea cu ciocanul!!
    vreau sa fac si eu ceva de genul la gradi, cu dinozauri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

