Happy birthday, sweetheart!

Astazi Cati implineste 3 luni- si e bine!

Este la fel de blanda si zambicioasa cum o stiti. E receptiva si alerta; ii place sa ne aiba in preajma, sa fie tinuta in brate- simte cand cineva se apropie de ea cu drag si il rasplateste cu un suras. Ii rabda tipetele lui S. si toata joaca lui zgomotoasa (ba a mai si incasat de la el niste lovituri neintentionate, si nu s-a suparat prea tare ). Adora sa faca baie. Ii place sa ii cant (sper…macar nu protesteaza). Este, de asemenea, cel mai dulce prilej al meu de a face poze frumoase.

  • are 4500 de grame- nu e mult, stiu, avand in vedere ca s-a nascut cu 3700 g- dar predictiile medicilor la un moment dat au fost ca va inceta sa mai manace si se va ofili treptat- iar ea ia in greutate putin, dar constant, ceea ce e un semn bun, cred;
  • dintre cele doua mari probleme ale ei (durerile de burtica si iritatia de scutec- cea din urma este aproape vindecata- si-a facut efectul, dintre toate cremele incercate, o combinatie de Nidoflor si ulei de catina (alternativ);
  • a facut vaccinul de 2 luni + prima doza de anti-rotavirus- si a fost curajoasa, abia a plans un pic- am fost tare mandra de ea!
  • se rostogoleste de pe spate pe o parte- deci cred ca e in grafic cu aceasta etapa de dezvoltare;
  • astazi incepem sedintele de kinetoterapie;
  • recent si-a descoperit manutele si le tine pe langa gurita (oare le si linge ?):

Te iubm, Cati, si sper ca vom mai merge impreuna o buna bucata de pamant, o buna bucata de cer, o buna bucata de luna…

Happy birthday, sweet little Miss Cati!

Articol următor
Lasă un comentariu

19 comentarii

  1. lucy

     /  26 Iulie 2011

    Happy Birthday Cati! esti un pui mic, dulce, si scump scump scump, iar mami a ta este nemaipomenita! sanatate multa va dorim si numai zambete si bucurii in fiecare zi!

    Răspunde
  2. La multi ani printesa mica! Domnul sa fie cu tine.

    Răspunde
  3. R

     /  26 Iulie 2011

    La multi ani, Cati! Domnul sa te aiba in paza, alaturi de cei care te iubesc cel mai mult din lume!

    Ramona

    Răspunde
  4. La Multi Ani, Cati! Bobocel mic, sa fii fericit, binecuvantat si sa infloresti in fiecare zi! Pupicei multi de la noi 🙂

    Răspunde
  5. Cristina

     /  26 Iulie 2011

    La multe lunite fericite inainte!

    Răspunde
  6. La multi ani iti transmitem si noi ! Mii de binecuvantari sa reverse peste voi, esti printesa lui mami !
    Pe zi ce trece esti tot mai frumoasa, puternica si curajoasa .
    Andreea .

    Răspunde
    • Multumim, Cristina, Andreea si Simona! Ieri am avut chiar o zi faina- dupa cum va spuneam, am dus-o pe Cati la prima sedinta de kinetoterapie, iar doamna kinetoterapeut, care o vazuse pe Cati su o luna si jumatate in urma- a descris-o ca fiind o fetita luptatoare, prezenta si cu vointa, a spus ca arata mult mai bine decat data trecuta iar Cati a fost foarte cuminte si rabdatoare si a plans doar foarte putin la sfarsit. Am fost tare mandra de micuta noastra curajoasa!

      Răspunde
  7. Gabi

     /  27 Iulie 2011

    La Multi Ani si din partea mea, Cati! Azi am aflat ca a fost ziua ta (de pe site-ul lui Lia, care scrie tare frumos despre tine) 🙂 Imi plac tare mult pozele facute de mami tau, esti o adevarata artista. Domnul sa te mangaie in continuare cu dragostea Lui si sa te binecuvanteze alaturi de familia ta minunata.
    Te pup si sper din suflet sa te cunosc si personal 🙂
    Gabi

    Răspunde
    • Multumim, Gabi! Sunt sigura ca si Cati s-ar bucura mult sa te cunoasca, I know for sure ca m-as bucura enorm sa ne revedem!!

      Răspunde
  8. La multe lunite si ani frumosi, Cati scumpa!

    Răspunde
  9. Radu Flori

     /  30 Iulie 2011

    La multi ani, dulce minune!

    Răspunde
  10. La multi ani Cati si la multe progrese. Cat despre rostogolire este chiar peste grafic:D pe la 4 luni incep copii sa faca asta:D

    Răspunde
    • Multumim, Adriana! E…nu+i chiar vorba de rostogolire, dar am lasat-o de cateva ori pe spate si am gasit-o pe o parte…se pune? 🙂

      Răspunde
      • hei, abia acum am vazut ca mi-ai raspuns la comment, nu stiu cum de nu mi-a aparut pe mail, desi am dat subscribe:(…
        da, da- it sure counts!!
        va dorim progrese in continuare. sa fiti sanatosi, toti 4:)

        PS: scuze de greseala de mai sus, imi lipseste un „i” de la copiii- uf, uf

        Răspunde
        • Multumim, Adriana- si sa stii ca n-am bagat de seama nici o greseala! Ba uite ca fac si eu 🙂
          Tocmai am editat acest raspuns 🙂

          Răspunde
  1. Despre Cati, la superlativ! « Lia Crişan

Lasă un răspuns

