Un puzzle si-o poveste

In urmatoarea perioada planuiesc sa maximizez potentialul jucariilor lui S., folosindu-le pe fiecare in mai multe moduri. De pida, acum ne jucam mult cu masinutele (pe care poate S. nu le-a prea mai bagat in seama), dar ne jucam pretend play si ii fac diferite scenarii la care sa participe si el. Ma servesc de cuburi si de cutii ca sa creez „decorul” pentru aceste improvizatii, incercand sa ii arat lui S. cum poate folosi creativ ceea ce este in jurul lui.

Ieri am redescoperit un puzzle foarte fain, pe care l-am cumparat mai demult de la Julia Toys . In afara de grafica deosebita, acest puzzle din lemn are trei piese tip incastru, un cort din material  textil si un mic puzzle clasic din lemn in interiorul cortului. S. nu l-a vazut de multa vreme (fiindca mi s-a parut ca il depaseste putin), dar de data aceasta l-am reluat pentru a tese in jurul lui o poveste (cu doi baieti care s-au dus la camping pe malul unui lac)- si incerc sa-i dezvolt baietelului meu imaginatia si simtul de observatie, punanad accent pe toate detaliile puzzle-ului. Am repetat culorile cu ocazia asta, am vorbit un pic si despre animale- este poate singurul mod in care mai invatam ceva acum, fiindca S. nu are multa rabdare pentru activitati educative.

Daca aveti un puzzle cu o imagine dintr-o poveste, puteti crea activitati pe marginea acelei povesti (mai intai cititi carticica, apoi faceti puzzle-ul, puteti face finger puppets din hartie si dramatiza povestea, puteti folosi personajele pentru a numara, recapitula culorile, etc. sau puteti printa o foaie de colorat- precis exista printre sumedenia de printables gratuite oferite pe internet- si astfel copilul memoreaza mai bine povestea).

Spor la joaca!

Articolul următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Laura Frunza

     /  2 August 2011

    Buna, Raluca. Ai cumva o adresa de email unde o pot contacta pe Julia de la Julia Toys? M-ar interesa niste produse dar adresa pe care o are trecuta pe site nu functioneaza, am primit eroare de expediere. Multumesc mult!

    Răspunde
  1. Puzzle tip incastru Goki: Casuta cu ferestre | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

