Echipa de urgenta

Nu planuisem sa va povestesc astazi despre noua achizitie a lui S., dar m-am gandit ca ar fi bine pentru mamicile de baietei interesate- poate ca aceeasi oferta este inca valabila in orasul vostru. Unde?? Ati ghicit- la Kaufland! Si va promit ca nu obsesionez asupra acestui magazin (cat as vrea eu sa va povestesc si de Carrfour, Cora, Real si altele asemenea! 🙂 ), si nici nu primesc discount de la ei pentru reclama facuta (cum bine sugera Ana Micu de la Andrei Baby Fashion ca ar trebui, macar)- insa ieri baietii mei s-au intors de acolo cu un set de masinute pe care sotul meu pusese de mult ochii, si care acum era 50% off.

Setul contine ambulanta, camionul de pompieri si masina de politie- cu 3 figurine aferente- si a costat ~22 de lei. Da, masinile sunt facute in China dar mi se par mai frumos finisate si mai rezistente decat ce vad prin magazine de obicei- si in plus inscriptiile sunt in romaneste:

Camionul de gunoi face si el parte din colectie, dar este separat de setul prezentat astazi. Cine il cunoaste pe S. cat de cat, stie ca in materie de masini el are doua mari pasiuni: ambulanta si, bineinteles, masina de gunoi.

Ceea ce mie, ca mama, imi place foarte mult la acest set de masini (in afara de pret) este faptul ca exista si aceste mici figurine umane, cu ajutorul carora eu si S. putem creea scenarii si conversatii. Asta pe el il ajuta la dezvoltarea limbajului, si de cand am inceput sa ne jucam mai mult pretend play am observat si imbunatatiri. Ne-am jucat azi dimineata cu ele si el ar mai fi vrut.

Garajele masinilor sunt improvizate din cutiile noastre multicolore despre care va povesteam candva aici- https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2010/12/20/jucarii-adaptate/.

Sper, daca va intereseaza, sa le mai gasiti la raionul cu reduceri!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Imi place mult, mult setul vostru, dar eu nu l-am gasit la KAufland :((.

    Răspunde
    • Stiu ca a fost o promotie atunci, Coca, daca il vezi e bun de luat- S. numai cu ele se joaca, aproape in fiecare zi, de mai bin de un an de zile…

      Răspunde

Lasă un răspuns

