Conversatie la telefon

Cat spatiu intre mine si Tine, Doamne!

Cata distanta!

Nu stiu cum am fi strigat

Unul la celalat intre atata timp

Daca Tu n-ai fi avut minunaata idee

Sa pui intre noi carausi.

Fiecare milimetru

Dintre Tine si mine

E acoperit cu un inger.

Stiu.

Incepe cu ingerul asta

Care se culcuseste in spatele meu

Isi reazama capul aici, pe umar, langa obraz

Si aude ce-Ti spun.

In spatele lui e alt inger.

Si pe spinarea acestuia inca un inger.

Cate un strat de ingeri pentru fiecare cer care ne desparte.

Eu spun:

„Ma iubesti, Doame?”

Iar intrebarea reverbereaza

Din inger in inger

Ca intr-un telefon fara fir,

Si tot asa se intoarce-

Ce frumos imi sopteste ingerul acesta ale carui buze aproape ca imi ating urechea:

„Da, te iubesc”

 

 

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

