Pretend play cu animale domestice

Nu stiu daca din cauza jocului imaginativ sau nu, sau doar pentru ca a sosit momentul, S. ne-a surprins in 3 zile cu multe cuvinte noi: Dana, oaie, banana, pai, cana (si poate ca mai sunt cateva). Eu am fost foarte incantata, si pentru a face un pic de reinforcement la cuvantul oaie, am scos figurinele cu animale domestice, si am incercat un fel de pretend play cu ele:

S. a fost cam sceptic la inceput, insa a initiat si el cateva scenarii (de genul- porcul a facut caca- pfff- ce urat miroase; sau porcii au disparut- i-a ascuns S. la spate iar eu am trimis cei 4 caini in cautarea lor…bineinteles, dupa miros 🙂 ). Sper ca aceste jocuri cu conversatii sa il ajute sa-si dea drumul la vorba- deja face mici progrese. Spor la joaca!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

