Utila in calatoriile cu masina

De curand vazusem int-un pliant cu produse inovatoare o gentuta pentru copii, cu una din parti intarita, care se ataseaza de scaunul din fata al masinii si functioneaza ca o masuta pe care copilul poate desena sau scrie. Cum multe dintre produsele acelea au aparut si la Kaufland (la preturi mult mai rezonabile), am decis fie sa imi confectionez eu una, fie sa astept putin sa vad daca nu cumva se vor gasi si in magazine. Nu a trecut nici o saptamana si am vazut-o pe oferta de la Kaufland :), cu ~5 lei mai ieftina decat in pliantul anterior 🙂

A costat 33 de lei, si a venit la pachet cu blocul de desen, creioane colorate, carioci si ceracolor. Cu aceste curele se ataseaza de scaunul din fata copilului:

Mi se pare o buna investitie pentru cine planuieste sa calatoreasca mult cu copiii. Deocamdata, S. nu prea este interesat de desenat sau colorat, insa va veni vremea cand o va putea folosi si pentru diferite activitati, fise, jocuri cu creionul pe hartie. Ba isi va putea face si temele, daca trebuie sa mearga undeva mai mult cu masina, in timpul scolii 🙂

Articolul precedent
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Raluca, tu ești ca mama lui Creangă: plină de minunății! 🙂 Ai mereu idei minunate.

    Răspunde
  2. Super idee.. Nici baiatul meu inca nu coloreaza, dar asa cum zici.. o sa vina clipa aia 🙂 Pentru ca nu stiam ca exista asa ceva, ma gandeam sa-i fac eu un fel de husa (niste carton sau plastic imbracat in material) in care cos elastic si buzunarase pentru creioane sau carioci..

    Răspunde
    • Exista, si mi se pare accesibil pretul. Si eu i+as fi improvizat ceva, daca nu mi s-ar fi parut super ok cea de la K.

      Răspunde

Lasă un răspuns

