Samanta de prieten…

Va povesteam , la un moment dat, ca mi-ar placea ca S. sa calatoreasca si ca una dintre cele mai importante lectii pe care le-ar putea invata vreodata este sa semene, pe oriunde ar merge, „samanta de prieten”. Prietenia iti infrumuseteaza viata si este, cum spunea odata C. S. Lewis, ceva absolut unnecessary supravietuirii, ca arta, insa care face viata sa merite traita.

In ultima vreme plimbarile mele prin lume sunt limitate, la fel si orizontul meu fizic (mai reusesc sa ies din casa doar pentru plimbarile cu copiii, cumparaturile absolut necesare, drumurile cu scop), insa ma plimb mai des prin spatiul virtual si asa am reusit sa cunosc oameni pe care ii admir pentru ceea ce reusesc sa faca, pentru caracterul integru de care dau dovada in world wide web, si care s-au apropiat de mine cu o placuta si neasteptata prietenie.

Pentru cei care va atingeti de povestea noastra virtual povestita aici pe blog sau in alte parti, pentru cei care cititi, lasati un cuvant frumos intr-un comentariu, pe care va cunosc sau nu personal, mesajul meu este ca apreciez implicarea voastra in viata mea si a big thanks for stopping by.

Aseara S. si Cati au primit un frumos cadou- ideea acestui dar a fost la fel de neasteptata ca toate gesturile de prietenie din partea celor pe care, desi nu ne cunosc, i-am simtit foarte aproape de noi mai ales in ultima vreme- si vreau sa ii multumesc Juliei pentru el.

Pe Doamna Julia (am „auzit” pe cineva spunandu-i asa si cred ca i se potriveste :)) am cunoscut-o cumparand acum mai bine de un an din magazinul ei de jucarii –http://www.julia-toys.co.cc/  la care m-am reintors de cateva ori pentru ca jucariile si cartile erau prea tentante- si de calitate, si educative si accesibile ca pret- si niciodata nu mi-a parut rau de alegerile facute- sunt jucarii de care ne folosim foarte mult (iar unele isi asteapta randul in dulap, pana cand S. va fi pregatit pentru ele).

Multumim tare mult pentru darul tau- si vreau sa iti spun care sunt favoritele noastre (am apucat sa pozez favoritele, dar ele sunt mai multe, toate frumoase, apreciate si de copii si de parinti). Favoritul lui S. este acesta:

Deja si-a creat un mic ritual, si cat merge muzica este timpul lui de „cocolit” in bratele mamei (adica sa fie si el tinut in brate cum o tin pe Cati, sa il iubesc, gadil, sarut, legan- tot ce are legatura cu atingerea). A tras de steluta de 3 ori la rand aseara 🙂

Favorita Catiushei presimt eu ca va fi aceasta- moale si colorata:

Favorita lui tati este aceasta masinuta de lemn ce poate fi asambalata si dezasamblata si apoi trasa de sfoara (cat se poate de inteligenta si educativa):

And last but not least, favoritele mele sunt aceste cuburi senzoriale, al caror potential educativ mie cel putin mi se pare fantastic pentru un bebelus, iar Cati si S. (si sper eu o multime de alti prieteni copii) vor beneficia din plin de el: din punctul meu de vedere este o super jucarie pentru copii mici:

Celelalte jucarii sunt la fel de frumoase si de apreciate, doar ca nu au apucat sedinta foto 🙂 . Multumim inca o data Julia, si ne simtim iubiti prin gestul tau!

Articol următor
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Asan Nicoleta

     /  21 Iunie 2011

    Buna ziua! va citesc blogul zilnic…pentru ca imi place foarte mult cum scrieti, cum va educati copilasul (sunt mai mult un admirator in umbra;))..am si eu doi copilasi: unul de 4 ani si jumatate, celalat de 1 anisor.).

    PEntru ca vorbeati despre doamna Julia…si noi am cumparat de foarte multe ori de la ea si nu am fost dezamagiti niciodata. Pravalia ei ne incanta de fiecare data si am gasit jucarii care erau pe piata la preturi muuuult prea mari pentru noi. Si noi vrem sa ii multumim pentru ca prin ofertele ei, este un mare ajutor pentru orice mamica.

    Răspunde
    • Ma bucur mult ca va place blogul- sper sa va fie de folos, si copilasii dvs. sa se bucure de activitatile propuse. Cat o priveste pe doamna Julia- sunt perfect de acord- noi am luat multe jucarii cu care S. se joaca des si care pot fi adaptate si ca jucarii educative (cum sunt maimutele noastre multifunctionale 🙂 ).

      Răspunde
  1. Cu Cati la joaca: Forme si culori | Caiet pentru şcoala de...acasă

Lasă un răspuns

