Frugal finds (2)

Prietena noastra Mihaela de la http://noisicaminulnostru.blogspot.com/ mi-a vandut un super-pont atunci cand mi-a recomandat un anume magazinas second-hand, care aduce din cand in cand si jucarii. De acolo am plecat de fiecare data (e drept, nu am apucat sa merg de multe ori), cu plasa incarcata de jucarii cu care S. se si joaca des. Pe unele le-am adaptat pentru jocurile educative, cu altele facem pretend play.

Iata ce am cumparat azi cu 12 ron:

Sunt o multime de jucarii „baietesti”, de lupta, as putea spune- si poate ca va veti mira ca pun pistoale de jucarie in mainile lui S. Ei bine, dupa ce l-am vazut cat era de incantat de joaca unor baietei mai mari in jurul blocului, blindati amandoi cu armament de plastic, si dupa ce am ascultat si urmatoarea prelegere, am hotarat ca putina vicarious violence este necesara pentru dezvoltarea armonioasa a unui baietel. Daca intelegeti engleza- iata prelegerea care mie mi s-a parut foarte interesanta:

http://www.ted.com/talks/ali_carr_chellman_gaming_to_re_engage_boys_in_learning.html

Nu va puteti inchipui cat s-a distrat S. „impuscandu-ma” prin casa si urmarindu-ma cu binoclul :). In plus, prefer de o mie de ori sa il vad alergand pe afara cu un pistol de plastic, decat sa stea tintuit pe scaun in fata unor violente jocuri pe calculator.

Pentru ca se apropie aniversarea noastra de 4 ani, am gasit, in aceeasi suma, ceva ce pot incorpora intr-o surpriza romantica pentru sotul meu:

Cu rama foto am de gand sa fac ceva special, promit sa va arat la momentul potrivit 🙂

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

