Vara la tara

Ieri am avut toata familia, dar mai cu seama S., o dupa-amiaza foarte reusita, pentru ca a fost prima noastra iesire la tara de vara aceasta (prima din multele, sper eu), iar S. s-a distrat de minune.

Am apucat sa pun in practica o idee din lista mea de vara (deci, 9 more to go…), pictatul cu trafaletul:

S. a fost interesat de activitate cam 10 minute (mi-am dat seama ca NU am in casa un baietel pasionat de arte plastice…), insa muuulta mai mult succes a avut joaca cu apa (a turnat apa in morisca de la un set de jucarii de plaja, facand-o sa se invarta)- a stat mai bine de 25 de minute (si cred ca ar mai fi stat, daca nu se termina apa 🙂 ):

 Apoi a udat florile cu stropitoarea:

Apoi am facut o vizita in gradina de legume, trecand mai intai pe la gaini:

Acolo S. a cules si capsuni cu bunicul:

Arata foarte yummy, nu-i asa? Daca adaug la toate acestea si prezenta bunicilor, aerul curat, sanatoasa pofta de mancare, libertatea de miscare, pot spune ca S. a avut cea mai frumoasa dupa-amiaza de muuulta vreme. Ce a facut Cati in tot acest timp? Ei bine, ca sa citez o alta mamica posesoare de copii si de blog…Cati just practised being cute 🙂 :

 

 Nu stiu de ce au iesit pozele mele atat de albastrii, dar sper ca se intelege din ele how much fun we had…si astfel de dupa-amieze va dorim tuturor!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ce frumos! Si copiii mei sunt cei mai fericiti la mamaia, iar joaca cu apa este activitatea preferata!
    Cate un pupic virtual pentru S si Cati cea dulce!

    Răspunde
  2. Suflam si noi, virtual, pupici inapoi!

    Răspunde
  3. lucy

     /  10 Iunie 2011

    foarte frumos e sa ii lasa pe pitici cat mai mult in natura si la fructe bio, bravo pt escapada si la cat mai multe.pupici celor doi scumpi

    Răspunde

Lasă un răspuns

