Patratele de culoare

De curand am descoperit un blog de homeschooling foarte fain, de unde ma voi inspira pentru multe activitati- http://rockabyebutterfly.blogspot.com/. Este foarte organizat,resursele pentru jocurile propuse sunt accesibile si le pot realiza si eu cu usurinta impreuna cu S. Acolo am gasit urmatoarea idee, pe care m-am grabit sa o pun in practica (e drept, fetita respectiva e un pic mai mare decat S., iar unele activitati s-ar putea sa il depaseasca pe baietelul meu. Merita insa sa le incercam, vor fi o noua provocare). Aveti nevoie de:

  • un carton;
  • patratele de hartie colorata (noi am folosit patratele de tissue paper);
  • un marker;
  • un baton de lipici solid.

Trebuie sa recunosc ca realizarea a fost o co-productie- S. a fost mai mult interesat de lipici decat de lipit, insa imi dau seama ca poate activtatea depasea varsta lui (si in plus, are o raceala are il face mai morocanos si mai putin dispus sa se concentreze 😦 ). Dar iata rezultatul:

 Este un alt fel de sortare pe culori, si un bun exercitiu de consolidare, zic eu. O zi colorata sa aveti!

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

