Un concurs crafty

Am primit provocarea de a realiza o lucrare cu palmele copilului- si de a participa la un concurs cu aceasta lucrare- si am „ridicat manusa”. Iata ce a iesit:

Dupa ce am decupat manutele desenate, le-am lipit in chip de copaci pe un carton reciclat de la o cutie de cereale, iar pe copacei am lipit floricele din tissue paper mototolite (S. a fost incantat sa mototoleasca si sa lipeasca). Chiar a fost dispus sa deseneze niste „iarba” intr-un colt :). Dupa ce am pozat lucrarea, am transformat-o intr-o felicitare pentru tati.

Mai sunt doua zile in care puteti sa va inscrieti la concurs, si va invit din toata inima sa o faceti- puteti castiga jucarii educative si frumoase- http://bebelogic.forumcreativ.com/t220-concurs-desenul-palmei-copilului-tau#811.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

