Baa- I’m a sheep! Craft cu oaie

Inspirata din aceasta activitate- http://www.activitaticopii.ro/oita_barsana si de concursul Maratonului de lectura, am citit astazi cu S. o carticica despre o oaie care isi cauta turma- Baa- I’m a sheep! si am realizat apoi un craft, adaptandu-l un pic pe cel mai sus mentionat:

Eu am adaptat craft-ul de pe site-ul Activitati pentru copii, folosind pentru picioare bete de inghetata, colorate, si pentru lana cotton balls in culori pastelate (ne-au mai ramas de la acest sensory bin https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/02/28/softy-sensory-bin/ cu care ne-am jucat mai demult). Cam de aceste materiale aveti nevoie pentru a face varianta mea:

  • o bucata de carton;
  • cotton balls;
  • lipici;
  • foarfeca;
  • doua bete de inghetata rupte, fiecare, in jumatate;
  • un ochisor de plastic (optional- noi am facut tot unul din carton).

Iata si produsul final, de care S. a fost super incantat, si l-a facut cadou surioarei lui!

Nu am idee de ce pozele au iesit atat de intunecate, dar cert este ca ne-am distrat (si eu si S.) mesterind la oita. Apoi ne-am folosit de o jucarie imprumutata (continuam buna traditie de a face saptamanal schimb de jucarii intre prietenii copiilor nostri), ca sa vedem ce sunet face oaia:

A fost, intr-un fel, cadoul lui de 1 iunie, pentru ca in ultima vreme a tot primit jucarii noi, asa ca am decis sa ii acord ceva timp de calitate, si am petrecut toata dimineata jucandu-ma cu el, cu plastilina, cu numere, si alte diferite activitati.

La multi ani, copii!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. super simpatica oita!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

