Joc cu numere

De curand ne-a vizitat o draguta prietena de joaca de-a lui S., si am primit de la ea un joc cu numere (il tot ochisem eu prin Kaufland, dar amanam de fiecare data sa il iau, asa ca a fost o dubla surpriza placuta 🙂 )- precum si niste pioni colorati care se potrivesc de minune cu jocul respectiv:

 Cifrele arata ca niste cartonase din acelea cu care un juriu noteaza concurentii, iar S. se amuza teribil sa le ridice in aer, si uneori chiar nimereste cifra pe care o numesc eu 🙂 ; pionii se potrivesc perfect cu multimile de sub cartonasele cu cifre, deci vom avea multe variante de lucru cu acest joc. Aseara ne-am jucat un pic cu pionii, iar astazi am insirat multimi de bile de cauciuc, la care am incercat sa potrivim cifra corecta.Multumim, Mihaela si Teo!

 Imi propun ca pana la 2 ani si 6 luni sa il invat pe S. cifrele de la 1 la 10 (sper sa reusim), si dupa ce le va stapani bine pe acestea, sa trecem si la litere.

Astazi mi-a fost recomandat un foarte interesant site cu jocuri educative pentru pusti ceva mai marisori decat al meu- http://www.poissonrouge.com/bocal.php…dar crestem noi 🙂 !

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. ai reusit sa-l inveti? in principiu invatarea numerelor se face (cu succes) dupa 3 ani

    Răspunde
    • Eh…S. nu e un copil foarte precoce (nu e nici slow, eu zic ca e normal). Stie 1 (adica spune unu/una si ridica un degetel), si doi (de mult asociaza cuvantul doi cu doua obiecte/ degetele)- in rest numara due-due-due la toate celelate. Nu ma grabesc, nu insist foarte mult, nici el nu prea are multa rabdare- dar nici nu ma descurajez, pentru ca atunci cand l-am invatat culorile aveam impresia ca vorbesc in gol vreo doua luni, si dintr-o data m-a surprins ca le stie- deci ceva-ceva tot percuteaza el :). Oricum, nu e concurs 🙂 – invata si el cat poate (si de cele mai multe ori ma surprinde- eu am tendinta sa il subestimez un pic, pentru ca nu imi dau seama ce si cat stie, el nefiind foarte verbal). Dar imi face placere sa il invat, iar lui ii place sa se joace cu mami- asa ca e o situatie win-win 🙂

      Răspunde
  2. i-am luat si eu jocul asta acum vreo 2 luni. tot asa, il ochisem si-l tot treceam pe lista de asteptare…a avut mare succes la R, dar a venit intr-un moment in care stia sa numere pana la 10 si recunostea aproape toate cifrele. inca-l mai folosim din cand in cand 🙂

    Răspunde
    • PE acesta l-am pus intr-un dulap incuita, impreuna cu alte materiale educative, iar S a pierdut cheia 😦 Sper sa o gasesc curand, am multe chestii acolo.

      Răspunde
  3. Ina

     /  11 Mai 2014

    Ce alte jocuri ati mai jucat cu astea? I l-am luat si eu si ma bucur sa-l gasesc si pe blogul tau! Al meu are 2 ani si o luna si recunoaste cifrele pana la 5, desi numai la 1 si 2 face corespondenta intre multime si cifra. Eu i-am aratat cartonasul cu cifra si bulinele si el imi ridica paleta cu aceeasi cifra.

    Răspunde

Lasă un răspuns

