Cum ne mai jucam…

In ultima vreme trebuie sa fiu atenta sa petrec cat mai mult timp de calitate cu S., pentru ca acesta sa nu se simta gelos (asa ca in timpul meselor lui Cati noi doi citim carti, el imi pregateste mancare imaginara si eu trebuie s-o gust si sa ma frig neaparat la limba 🙂 ). Ne mai jucam cu plastilina- distractia de azi a fost sa facem finger puppets din plastilina si sa improvizam un teatru de papusi.

In rest, la mare cautare sunt baloanele de sapun:

…mersul pe tricicleta prin toata casa (S. pedaleaza bine de la 2 ani, si acum o manevreaza fosrte corect- depaseste obstacole, da curbe, da in marsarier, estimeaza distante, etc.). Isi incarca remorca, face o multime de zgomot cu ea (vai de bietii vecini 🙂 ), insa refuza cu obstinatie sa o scoata afara, nu stiu de ce:

Ieri am incercat un joculet de 5 minute- am luat doi bulgarasi de vata si doua paie si am facut intrecere, care isi sufla mai departe norisorul; e un joc ce poate fi inserat intr-o lectie despre vreme- si pe care l-am gasit aici- http://thepreschoolexperiment.blogspot.com/

Spor la joaca si voua!

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Miri

     /  25 Mai 2011

    Cred ca baloanele de sapun sunt distractia nr. 1 a tuturor copiilor vara. Citeam de dimineata postul zilei de la http://www.clubuljucariilor.ro si acolo povestea o mamica ca din tot ce vazuse copilul la Baby Expo a plans doar dupa baloane de sapun.
    Si citind acum si la tine intrucat caut o recomandare de jucarie pentru un nepotel, chiar mi-am zis ca e serioasa treaba asta cu baloanele de sapun la copii.

    Răspunde
    • Da, baloanele de sapun sunt printre favorite la copii asa mici, e o dostractie care costa putin, dar la care apelez deseori cand sunt in pana de idei- trebuie doar sa fiu atenta sa nu verse S. lichidul ; azi am ramas fara un sfert dintr-un lichid foarte bun de facut baloane…si problema e ca era ultimul sfert 😦

      Răspunde
  2. Da, si copiii mei adora baloanele de sapun, iar vara, afara, sunt grozave.

    Iar concursul de suflat este excelent pentru dezvoltarea muschilor obrajilor cu efecte pozitive asupra dezvoltarii vorbirii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

