Activitati simple cu forme si culori

S. m-a inspirat sa ii creez o activitate cu forme- vazandu-l cu cata ravna gaureste cu un pix o bucata de hartie- pur si simplu am punctat niste forme cu o carioca, am pus sub foaie o folie din aceea de la o cutie de bomboane de ciocolata, ca sa fie ceva moale sub foaia de hartie, si i-am dat un pix (credeam eu, cu varful ascutit). Activitatea nu a durat extraordinar de mult, pentru ca hartia era greu de gaurit- probabil o scobitoare ar fi functionat mai bine, insa mi-a fost un pic teama sa ii las pe mana o scobitoare ascutita 🙂

O alta activitate, inspirata de Flori, o prietena virtuala- este aceasta:

Ideea originala era mult mai frumoasa, cu cerculete din hartie colorata, pe care copilul trebuia sa le uneasca cu o linie de culoarea respectiva. Din lipsa de timp, eu am ales sa desenez doar dorme colorate diferit, si sa introduc cate o culoare noua pe fiecare plansa, cat si cate o forma mai putin familiara lui S. Am ramas surprinsa cat de bine s-a descurcat S., atat la alegerea culorilor, cat si la trasarea liniilor.

Aceasta este o modalitate simpla de a repeta formele si culorile, de a introduce corespondente intre obiecte de acelasi fel, insa pentru noi a fost ceva nou si cu siguranta vom repeta experienta 🙂 .

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

