Autocolante si culori

Dupa cum va povesteam intr-una din postarile trecuta, uneori librariile virtuale au oferte foarte tentante si, profitand de una dintre aceastea de la editura Teora, i-am cumparat lui S. mai multe carticele brosate, cu autocolante, pe diferite teme- animalele din padure, in spatiu, forme si culori, etc. Bineinteles, i le-am luat pentru mai tarziu, insa de curand am decis sa fac o incercare cu una dintre carti:

Am ales sa incepem cu aceasta, pentru ca mi s-a parut cea mai simpla- S. trebuia sa potriveasca patratele colorate care „lipseau” din imagine:

Pagina cu autocolante are pur si simplu numai siruri de culori, si in felul acesta am incercat sa-i introduc conceptul de culoare inchisa, culoare deschisa (S., la 2 ani si 3 luni, identifica cam 8-9 culori, asa ca trebuie sa le consolidam in moduri cat mai variate, si sa aducem ceva nou in invatare).

S. s-a descurcat bine, in sensul ca a prins ideea si a potrivit patratelul de culoarea corecta, insa s-a plictisit repede (cred ca e o activitate ce depaseste varsta lui). M-am bucurat insa ca a inteles ceea ce se cere de la el, si ca a identificat bine culorile. Eu cred ca as recomanda o astfel de activitate dupa 2 ani si jumatate, insa daca aveti un copil mai mic care iubeste abtibildurile si puzzle-uri-le puteti sa incercati si mai devreme- poate ca va prinde mult mai bine decat la noi!

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Foarte faina carticica! Spor la joaca!

    Răspunde
    • Multumim la fel- S. nu e cine stie ce incantat, insa ar putea fi copii (poate un pic mai mari), la care o asemenea activitate ar prinde bine! Spor la joaca inteligenta si voua!

      Răspunde
  2. ruxi

     /  20 Mai 2011

    Oau, ce interesanta e carticica! Mi se pare intr-adevar foarte buna pentru a invata si mai bine culorile.

    Răspunde
  3. lucy

     /  20 Mai 2011

    ne place si noua astfel de activitati, eu i-am luat lui andi cateva carti cu povesti care au si autocolante cu unele parti ale corpului si a fost foarte atras de ele, in jumatate de ora 2 cati le-a rezolvat, acum doar le mai rasfoim,citim si spunem ce vedem in imagine, el le-ar dezlipi si lipi in continuu :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

