Se apropie ziua copilului…

…si magazinele stiu bine lucrul acesta. Asa ca au dat startul la reduceri- de exemplu, Elefant.ro are reduceri de minim 25% (am vazut si 45%) la toate cartile pentru copii, plus transport gratuit- este, dupa parerea mea, o oferta buna-http://www.elefant.ro/carti/carti-pentru-copii. Am vazut, de pilda, colectia Cronicile din Narnia la un pret excelent- si din personalul meu punct de vedere, aceasta colectie e un must have intr-o biblioteca pentru copii. Mie una mi-a placut atat de mult cartea (si in general, tot ce scrie autorul C.S. Lewis), incat mi-am facut lucrarea de diplomala la terminarea facultatii chiar pe aceasta colectie de 7 carti.

In lumea virtuala au aparut, in preajma acestei ocazii, si o multime de noi concursuri, daca va pasioneaza participarea la ele, si mai ales daca sunteti priceputi. Un exemplu este noul concurs de pe Activitati Copii- pentru cei pasionati de quilling http://www.activitaticopii.ro/concurs_din_inima_de_copil.

S. si-a primit in avans jucaria lui cadou (si cred ca bine am facut, pentru ca ne-am jucat destul de mult cu setul de broscute de pescuit), dar voi la ce cadouri va ganditi pentru prichindei?

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Ralu, saptamana viitoare este Bookfest, zi-mi daca pandesti vreo carte si ti-o iau de la targ.

    Răspunde
  2. ti-o aduc cu prima ocazie 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

