Un premiu castigat!

Inainte de nasterea lui Cati am participat la mai multe concursuri din lumea Internetului, si la doua dintre ele am avut surpriza sa castig. Despre unul va voi povesti chiar acum, despre celalat de indata ce voi avea poze demonstrative :).

Unul dintre concursuri s-a desfasurat pe Bebelogic , un site cu jucarii si informatii pretioase despre cresterea si educatia copiilor. Premiul a fost un voucher de 25 de ron- iar eu mi-am ales aceasta jucarie:

Este vorba de un fel de puzzle  de lemn in care trebuie sa imbraci cei patru ursuleti, si poti sa schimbi chiar si expresia faciala, discutand cu copilul nu numai despre hainute, ci si despre emotii:

Pe langa acest joc, am mai comandat si un joc de pescuit broscute, tot din lemn- si am primit un bonus super fain! Jocurile mi se par educative si frumoase, si foarte accesibile ca pret- daca aveti un copil pasionat de puzzle- aici este locul unde ar fi bine sa popositi din cand in cand (din cate am vazut in magazinele on line cu jucarii noi si second hand, preturile de aici sunt dintre cele mai bune)http://bebelogic.forumcreativ.com/portal .

Vestea si mai buna este ca se mai organizeaza un concurs (eu vreau sa las si pe altcineva sa castige, de aceea nu mai particip)- si va invit pe toti cititorii mei sa va inscrieti, pentru ca se merita- http://bebelogic.forumcreativ.com/t156-concurs-mica-realizare-a-copilului-meu#366

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

