Cu ce ne-am mai jucat in ultima vreme…

De mult nu v-am mai povestit despre jucariile noastre, dar cateva dintre ele au avut un adevarat succes, si merita a fi prezentate pe blog. In perioada cat am fost plecati la bunici, jocurile cu S. au fost mai putin sistematice- s-a jucat mai mult pretend play decat jocuri educative (preferatul lui este „de-a doctorul”- e fascinat de perfuzii, injectii, doctori, spital si ambulanta- si fiindca am gasit o perfuzie nefolosita pe la bunici prin casa, a profitat de ea si l-a silit pe bunicul sa suporte cel putin 5-6 perfuzii pe zi -bineinteles, faceau cu schimbul 🙂 ).

O achizitie noua, care sper ca ne va fi de folos pe termen lung, fiind usor de transportat, nu murdareste si ai nevoie doar de putina apa pentru ca ea sa fie functionala, este un fel de Aqua Doodle- o paturica pe care poti scrie cu un marker umplut cu apa. Dupa un timp ceea ce ai scris se usuca, si o poti refolosi la nesfarsit. Noi am cumparat-o second-hand, dar o puteti gasi si noua, aici: http://famouskidstoys.shopmania.biz/cumpara/aquadoodle-cu-cifre-si-litere-610000 .

O alta jucarie recenta, care a avut un succes teribil, S. s-a jucat cu ea de doua ori pana acum, de fiecare data mai bine de 40 de minute, este un set de jucarii de vara de la Plus (19 lei), care are si o morisca. Eu i-am dat lui S. nisip decorativ si el nu se mai satura sa il toarne in morisca, facand-o sa se invarta. Cred ca exact acelasi efect l-ar avea si apa:

Si o jucarie homemade– foarte simplu de facut dintr-o cutie de lapte praf si cateva jetoane (pot fi forme diferite,noi am folosit niste banuti colorati de la un joc)- este urmatoarea. Capacul cutiei de taie ca o pusculita, iar copilul trebuie sa introduca jetoanele- e mai greu decat credeti, trebuie sa tina banutii intr-o anumita pozitie, si necesita multa coordonare ochi-mana. Cred ca se potriveste si la copii mai mici, dar S. a fost dispus sa se joace cu ea abia dupa doi ani:

Mult spor la joaca!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. multumim mult pt idei si pt eforturile de a le posta aici:)

    Răspunde
  2. Tatiana

     /  23 Mai 2011

    Jocul aceasta l-am facut si noi, l-am vazut propus intr-o carte dedicata copiilor autistici….e usor de realizat si foarte iubit de prichindei!

    Răspunde
  3. Oana

     /  29 Februarie 2012

    Noi am facut un astfel de joc saptamana trecuta dintr-o cutie de smantana de 1 l in care Matei introducea „banuti”, adica capace de la borcane de 400 g. Ii place la nebunie sa numar fiecare banut pe masura ce-l introduce in pusculita „ornata” cu hartie colorata autocolanta.

    Răspunde
  1. Afara-i cald in casa-i joaca | InsemnarileUneiFemei

Lasă un răspuns

