Te-duc-Te-aduc!

In sfarsit ne-au sosit si noua carticelele cu trenuletul TT,  autoarea carora este Aniela Tanase (initiatoarea site-ului Activitati Copii)! Spun ne-au sosit, pentru ca am comandat doua de acelasi fel- Te-duc-Te-aduc este prima dintr-o colectie de carticele destinate copiilor pana in trei ani (colectia mai cuprinde TT la oras, si in curand vor aparea TT la tara si Anotimpurile lui TT).

Pe una am luat-o pentru baietelul meu S., care in ultima vreme e pasionat de trenulete (si cu siguranta il va incanta si macheta de carton pe care o s-o asambleze cu tati). Lui inca nu i-am citit-o (m-am grabit sa va prezint cartea)- insa voi reveni sa va povestesc cum a reactionat🙂.  Pe cea de-a doua am decis sa o fac cadou unui baietel, care implineste in curand 6 ani (va veti intreba de ce o carte din categoria 0-3 ani unui baietel de 6?)- ei bine, carticica este bilingva (romana-engleza) si prezinta notiuni elementare de limba, culori, forme de relief, ceasul, cateva animalute (cu posibilitatea de a repeta mai multe)- iar cum baietelul mi-a fost elev, m-am gandit ca ar fi un cadou util pentru ca el sa nu uite chiar tot ce am invatat impreuna🙂.

Pentru cei micuti, asa cum este S., cartea mi se pare super-educativa- chiar si un bunic mai putin priceput in ale pedagogiei ar putea sa recapituleze cu copilul notiuni esentiale, sa-i descrie imaginile, sa repete culorile…iar eu abia astept sa o citesc impreuna cu S. ! La sfarsit sunt recapitulate cuvintele esentiale in engleza, si asta mi se pare foarte fain.

Chiar acum cartea este la oferta, redusa de la 16 la 11 lei- aici-  http://www.librarie.net/carti/160389/or … -the-city-.

Ramane sa va povestesc cum a indragit S. personajul TT!

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

