Tema fructelor (reiterare)

Saptamana aceasta am incercat sa profitam de metarialele pe care nu le vom lua la bunici, si chiar daca am incalcat ordinea planificarii, ne-am jucat cu fructele, am citit despre ele, am facut diverse activitati cu ele. Pe langa materialele folosite anterior, pe care vi le-am descris in aceste postari…

https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/02/joc-cu-fructele/

https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/17/tema-saptamanii-fructe-si-legume/

https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/18/fructe-si-legume-ziua-a-doua/

https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/19/fructe-si-legume-ziua-a-treia/

…am avut urmatoarele noutati:

Un joc de tip memory, de aranjat cartonase pe plansa (multumim, Luminita, pentru el!)- eu am asezat cartonasele mai mici langa imagine, dar S. trebuia sa le potriveasca deasupra, si s-a descurcat:

Aceeasi plansa am folosit-o la numarare- S. trebuia sa puna cate o biluta de sticla pe fiecare fruct (acum, am facut mai mult eu, si-a pierdut rabdarea, insa eu am observat ca ii plac cifrele, si chiar daca ii va mai lua ceva timp sa inteleaga exercitii de genul acesta, noi le vom face numai ca sa se obinuiasca cu ideea- in cele din urma stiu ca va prinde si el🙂 ).

Una din ultimele achizitii este o carticica de baie cu fructe- si pe langa faptul ca am rasfoit-o numind fructele, i-a cerut lui S. sa potriveasca imagine cu prunele de pe cartonas cu ce din carticica, cu pepenele, strugurii (chiar daca nu erau identice)- si s-a descurcat si aici:

Vine sezonul fructelor si atunci vom avea mai multe experiente…senzoriale si gustative🙂 ! Spor la joaca!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

