5 minute pentru mama: trusa cu surprize

Va povesteam mai demult despre strategia de a tine copilul ocupat si preocupat, cu ajutorul unei genti pline de chestii interesante. De curand am mai alcatuit o astfel de geanta (mai mult o trusa), dar pentru bunica lui S. (un fel de arma secreta pe care sa o foloseasca la urgente, cand eu voi fi in spital iar ea va simti ca nu va mai face fata energiei lui; adevarul e ca S. nu a fost niciodata lasat cu altcineva mai mult de 4 ore, iar bunicii il vor avea pe cap cateva saptamani- una singura fara mine langa el). Cand am vazut intr-un magazinas secondhand o trusa veche, am decis ca poate fi folositoare.

Am adunat o serie de obiecte care stiu ca il vor capta (baloane de sapun pentru distractie, un set de perechi magnetice homemade– facut din abtibilduri de spuma si o folie magnetica reciclata de la un calendar de frigider-, glitter glue, carioca pentru tablita alba- lui ii place sa se scrie si pe maini cu ea, pana la coate, noroc ca se duce foarte usor, ceracolor- carora ii place sa le cojeasca hartia de protectie- si il las, fiind un bun exercitiu pentru motricitatea fina-, creioane, etc.):

Le-am aranjat pe toate in trusa…

…si pentru un plus de farmec am impachetat-o ca pe un cadou (dureaza un pic si pana o va desface, ceea ce ii va da bunicii o secunda il plus de liniste🙂 ).

Nu este cea mai reusita impachetare🙂, dar are avantajul ca se desface usor! Am de gand sa ii fac lui S. mai multe astfel de pachetele, cu jocuri si carti noi pentru el, in speranta ca le va oferi bunicilor cateva jumatati de ora de joaca linistita, pe podea, si o clipa de respiro.

Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

