U-uuuuu!!….

Dupa cum va povesteam saptamana trecuta, prietenii de la Activitati Copii au un concurs aniversar, si ne-au provocat si pe noi sa confectionam un trenulet- eu sunt tare incantata de proiectul nostru, de cum au decurs lucrurile si de ce-a iesit. Va invit sa vedeti si ideile celorlalti participanti- cu siguranta va vor inspira, sunt foarte creative! http://www.activitaticopii.ro/concurs_trenuletul_meu

Dupa ce am facut un brainstorming sa imi dau seama ce am putea face noi, si pentru ca tot vorbisem cu cineva despre cat de importanta e familia pentru noi, am decis sa facem Trenuletul Familiei.

Eu am taiat forme din carton (din cutii de pizza reciclate) si cercuri din autocolant pentru roti:

S. s-a ocupat cu fingerpainting-ul…si s-a ocupat…si s-a ocupat…

…pana cand a decis sa foloseasca vopseaua nu numai pe post de crema de maini, dar si pe post de gel de par:

Le-am lasat o zi sa se usuce, iar apoi le-am aplicat rotile. Taticul lui S. ne-a printat niste poze faine cu familia si prietenii (parinti, bunici, verisoara si cativa copii prieteni), pe care le-am lipit la ferestrele trenuletului:

Apoi am avut o tentativa de decorare a rotilor cu abtibilduri de spuma (S. a binevoit sa lipeasca si el vreo doua, insa era intr-o perioada in care spunea „Nu” la orice- acum spune NU si inainte de a auzi intrebarea🙂 ). Urmatoarea etapa…nici nu am apucat sa fotografiez trenuletul cu toate rotile decorate- a fost sa le dezlipeasca si sa si le puna pe manute:

Dupa ce si-a acoperit bine manutele cu toate abtipildurile, a trecut la sortare- pe cele portocalii le-am gasit grupate pe parchet, cele rosii si galbene erau pe covorul din sufragerie, iar pe manuta le pastrase si le aliniase numai pe cele albastre (deci va dati seama care e culoarea lui favorita, nu?🙂 ).

Il vom pastra si mai tarziu il vom folosi la invatarea alfabetului, sper!
Va invit sa va inscrieti si voi la concurs cu un trenulet alcatuit de voi si de copilul vostru!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

