O lista cu obiecte utile

Ieri, in timp ce calcam ploverele sotului meu, ii povesteam cat de bine arata chiar si dupa 2-3-4 ani de purtare, si cat de mandru ar trebui el sa fie de mine ca am grija de ele 🙂 . „Da, a spus el, dar motivul pentru care sunt asa este aparatul de curatat scame de la varul tau!”. A trebuit sa recunosc ca are dreptate- varul meu care locuieste in Japonia (da, stam cu sufletul la gura pentru el acum), ne-a facut odata cadou un minunat aparat de curatat scame, care a prelungit viata hainelor noastre cu cativa ani. Imi sunt dragi hainele mele, nu le aleg dupa moda, ci dupa cum imi plac si imi vin bine, si (desi fac periodic curat in dulap si dau din ele), pe unele le-as mai purta daca ar arata inca bine. Gratie acestui mic aparat de curatat scame pot sa port si acum hainele la care, alta data, as fi renuntat. Ca sa nu mai vorbesc de sotul meu, super pretentios si mofturos cand e vorba de haine- acum are ocazia sa „aleaga” ceva nou mai rar, deci reducem stresul la cumparaturi :).

Micul aparat (multumim inca o data pentru el, Florin!) si discutia de ieri mi-au dat ideea sa va prezint cateva obiecte pe care eu le-am gasit super-utile, pe langa care as fi trecut poate fara sa le dau importanta daca nu le-as fi folosit personal, dar ele aduc un strop de sunshine si confort in viata mea acum.

Inainte de a ma casatori am calatorit mult (pentru o persoana care nu iubeste surprizele si are obiceiuri mic-burgheze ca mine, asta e de-a dreptul surprinzator)- si pentru ca de multe ori am mers de una singura, pe distante mai lungi sau mai scurte, mi-a fost tare folositoare o borseta „de interior”- un fel de buzunar plat din material moale, care se leaga in jurul braului pe sub haine si in care poti sa porti banii sau actele importante (sunt asupra ta, dar nu la vedere). A contat mult pentru linistea mea sufleteasca… Arata cam asa- sunt diverse modele- http://en.wikipedia.org/wiki/Money_belt.

Un alt fel de portmoneu- de data aceasta pentru maruntis, mi-a facut viata mai usoara- l-am primit de la niste oaspeti care au poposit cateva zile pe la noi- ei bine, nu am mai stat sa caut maruntisul prin buzunarele gentilor, nu am mai pierdut vremea la coada in magazin cu asta (ca si asa rabdarea bebelusului meu e limitata), iar vanzatoarele au fost cat se poate de multumite ca le dadeam pretul fix. Asta, ca sa nu mai spunem ca utilizam la maxim fiecare moneda, iar daca gaseam una ratacita prin casa stiam exact unde sa o pun:

Pentru bebe, o achizitie pe care am binecuvantat-o de multe ori, am folosit-o enorm, si o vom mai folosi, sper :)- a fost carutul tip umbrela de la Kaufland. Cel mai usor, cel mai practic, cel mai convenabil ca pret (noi am dat 100 de lei pe el, insa l-am vazut ulterior la 75)- acum a aparut in varianta imbunatatita, cu copertina, la 149 de lei. Noi stam la etajul 4, fara lift, iar primul carut cumparat, desi am cautat sa fie cel mai usor din categoria lui, cu spatar reglabil, maner reversibil, copertina, cos, etc. , a fost foarte putin folosit- in parte pentru ca singura si cu bebe in brate nu puteam sa il car in sus si in jos pe scari, si in parte pentru ca S. a refuzat sa stea in el. Pur si simplu ma trezeam ca pe S. il tin in brate, si trebuia sa imping si carutul in acelasi timp- asta pentru ca S. nu a fost unul dintre bebelusii somnorosi, si arareori adormea pe afara. In schimb, pe caruciorul sport l-a iubit din prima (poate si pentru ca avea vizibilitate), a stat in el pana la doi ani si cred ca ar mai sta si acum. Daca nu l-as fi avut, nu as fi reusit sa il scot afara prea mult, pentru ca imi era greu sa alerg dupa copil cu burtica mare. L-am luat cu noi in calatorii, l-am folosit pe post de scaun de masa (este usor de curatat, se usuca imediat), a rezistat pe plaje si terenuri accidentate- eu il recomand din toata inima (din pacate nu am gasit o poza cu el- apropo- l-am vazut si la Plus la un moment dat, acelasi pret, acelasi model, alta culoare)! 

In materie de medicamente mai putin conventionale, chestia care ne-a ajutat foarte mult a fost un produs homeopat- Chamomilla- care a facut iesirea dintilor sa treaca foarte usor pentru S. (si pentru noi, parintii). Nu stiu daca medicamentul a facut minuni sau daca asa ar fi reactionat S. oricum, cert este ca de cand i-am dat Chamomilla (in perioada in care se vedea clar ca ii ies dintisorii), el a fost mai calm, mai cuminte, mai putin marait si nu a dat semne de disconfort. Da, merita sa incercati si acest remediu, daca sunteti in perioada dintisorilor- dar cereti si sfatul unui medic homeopat! http://www.farmaciata.ro/homeopatie/item/369-homeopatia-si-tratamentul-bolilor-pediatrice-iii

In materie de cosmetice „pentru acasa” (adica cu proprietati mai mult curative, sau pentru bebelusi)- noi am folosit cu succes marca Hemel http://www.hemel.ro/. De fapt, eu le folosesc inca din 2005-2006, si le-am ramas fidela, pentru ca m-au multumit (pentru mine, care eram in sistem, preturile erau chiar super ok, raportate la cantitate si calitate- iar favoritele mele au fost Uleiul Fresh- cel mai bun demachiant pe care l-am avut vreodata, Crema pentru Calcaie- cu adevarat multifunctionala- si crema pentru obiecte din piele- care a prelungit viata gentilor si pantofilor mei). Am folosit si gama pentru bebelusi la S., si nu a avut reactii alergice. Chiar si scepticul meu sot a fost convins de ele, si acum le recomanda din plin. Din pacate, firma si-a schimbat politica, renunta la acel 100%  natural si va adauga parabeni in produse, iar pe langa asta sunt si foarte greu de gasit in ultima vreme. Imi pare rau, eram multumita de ele si nu as fi schimbat gama…

In materie de rasfat personal (cosmetice, parfumuri, uneori farduri)- eu aleg Yves Rocher. Adevarul este ca, daca sunteti in baza lor de date si primiti acasa catalogul, comandand dupa ofertele lor, nu aveti cum sa nu le gasiti irezistibile. Nu numai ca produsele sunt faine (mie cel putin imi plac), au un iz natural si discret, dar aproape ca isi dubleaza valoarea prin cadourile oferite (parfumuri, esarfe, genti, ceasuri, etc.)- chestii pe care eu le dau la randul meu cadou sau cu care ma rasfat chiar eu. Parfumul meu favorit din toate timpurile este de la ei (MINGH SHU)- si ultima oara l-am primit cadou la o comanda sub 100 de lei (si aveti si avantajul transportului inclus, plus alte surprize). Deocamdata, sistemul lor nu m-a dezamagit si la ei apelez cand e vorba de cadouri de sarbatori si altele de genul acesta.

Toate aceste recomandari eu le fac benevol, pentru ca mi-au fost mie de folos si s-ar putea sa va fie si voua- si sper ca nu v-am bulversat cu atata reclama 🙂 – Mie imi place cand cineva recomanda produse „testate” de ei, cel putin stiu ca am un criteriu de valorizare in plus al acelor articole.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

