Pipecleaners si margele din paie

De curand dezbateam pe un forum ideea margelelor din lemn cu gaura mare care, daca se gasesc la noi sunt extrem de scumpe (cateva variante, macar demonstrative, gasiti aici-http://furnissa.ro/produse/ro/matematica-72/) , si am inceput sa ne gandim la alternative de insirat. Eu am adaptat o jucarie cu piese de lemn ce se pun pe bete, si le-am transformat pe cele mai rotunde in margele. O alta mamica a venit cu ideea de a face margele prin tehnica papier mache- despre care puteti citi cate ceva aici- http://ro.wikipedia.org/wiki/Papier_m%C3%A2ch%C3%A9 (multumim pentru idee, Flori!).

Acum cateva zile, insa, am dat si peste urmatoarea idee de activitate pe care vreau sa v-o impartasesc- aveti nevoie de:

  •  pipecleaners
  • paie de plastic colorate
  • o foarfeca

Copilul trebuie sa taie paiele in bucati si apoi sa le insire ca pe niste margele, pe pipecleaners. Am incercat astazi activitatea cu S., si a fost un partial succes :). S. a taiat paiele de zor, foarte bine si precis (de fapt, a trebuit sa suplimentez provizia de paie)- insa a refuzat cu desavarsire sa insire mai mult de doua bucatele- asa ca putem spune ca ne-am indeplinit scopul doar pe jumatate. Pentru copiii ceva mai cooperanti :), este un bun exercitiu pentru coordonarea ochi-mana si exersarea motricitatii fine.

De curand am dat si peste aceasta idee faina cu margele din hartie- usor de realizat dupa parerea mea- insa intreg site-ul mi se pare demn de explorat- http://www.minieco.co.uk/paper-beads-2/

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

