Cu ce ne mai jucam…

In categoria „cu ce ne mai jucam…”saptamana asta, in afara de activitatile homemade si cele despre pasari, ne-am delectat cu cateva jocuri si jucarii noi, majoritatea imprumutate :). Vi le recomand si voua, poate aveti prin casa asa ceva si ati uitat de ele…

Una dintre favorite a fost casuta cu chei- o jucarie de tip sortator cu adevarat speciala, pentru ca are si chei ce se potrivesc la fiecare usa (dupa forma si culoare), asa ca am apucat sa repetam si culorile, si formele, dar sa isi si imbunatateasca dexteritatea cu ajutorul cheitelor (S. are o predilectie pentru cea rotunda, portocalie). Mi se pare o super-jucarie, am cautat-o si eu pe net, insa nu am gasit-o- dar intr-adevar e atractiva si desteapta:

O alta favorita este o orga (S. a avut una, e drept, mai putin sofisticata, insa a trantit-o de atatea ori incat s-a stricat). Aceasta orga am vazut-o la fetita respectiva cand ne aflam intr-o vizita, si atunci am observat ca S. a fost atras de ea, asa ca, atunci cand prietena mea m-a intrebat ce sa imi imprumute, am cerut-o chiar pe ea. Si nu am dat gres, S. a fost incantat sa se joace de cateva ori pana acum cu ea:

La recomandarea unei mamici de pe forum (multumim, Flori!), am incercat si noi un joc cumparat de la Kaufland, la 4.3 lei- cu niste pioneze mici ce se infing intr-o tabla de plastic (ATENTIE- nu lasati copiii nesupravegheati in preajma lor!)- si chiar a avut succes- o dimineata intreaga ne-am tot intors la el, am inserat pionezele si le-am scos (bun exercitiu pentru motricitatea fina), le-am transferat, am vazut cum suna…jocul si-a meritat banii!

Spor la joaca!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Buna.Sunt katrin75, de la Mugurasii primaverii 2008.
    Mi-a placut tare mult postarea ta si blogul tau.
    Sunt sigura ca ma va ajuta sa-i fac un program baietelului meu.
    Nu prea are rabdare sa steie la nici un joc mai mult de 5 minute, insa sper sa gasesc idei , cum sa-l tin tot mai mult ocupat, fara sa-mi distruga tot prin casa.
    Astept cu nerabdare ideile tale.

    Răspunde
    • Ma bucur mult ca iti place blogul 🙂 . Ai sa gasesti multe idei de jocuri pe aici- sfatul meu e sa incepi cu cele mai simple, care se incadreaza la 18-24 de luni, chiar daca baietelul tau e mai mare, si apoi sa cresti complexitatea activitatilor, pe masura ce si puterea lui de concentrare va creste. Mult spor la joaca!

      Răspunde
  2. Urmaresc cu placere acest blog, e plin de idei practice si folositoare.
    Am vazut casuta cu chei la Selgros (Suceava).
    O seara placuta!

    Răspunde
    • Multumim de aprecieri si de pont! E o jucarie care mie mi s-a parut super despteapta, si de departe a fost favorita lui S. dintre toate cele imprumutate!

      Răspunde

Lasă un răspuns

