Tema saptamanii: Pasarile (1)

Pentru ca luni returnam jucariile ce ne-au fost imprumutate saptamana asta, si pentru ca tema noastra cu Pasarile va fi muuuult mai bogata si mai interesanta datorita lor, am decis sa o concentrez in urmatoarele 4 zile, ca sa profitam de aceste materiale. Asadar, in primul rand vom folosi cateva carti- in principal Enciclopedia Disney despre Pasari, capitolul despre pasari si animale din cartea Activitati pentru copii mici (pe care am prezentat-o mai pe larg aici-https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/01/17/carti-favorite-pentru-ochi-micuti-activitati-pentru-copii-mici/  ), si orice altceva se va incadra in tema, de pilda povestea cu Ratusca cea urata 🙂 . Trebuie sa recunosc ca tema ma depaseste si pe mine (in afara de unele cunostinte absolut elementare, nu stiu mare lucru despre pasari si ar fi bine sa ma documentez si eu un pic, altfel nu voi putea sa explic toate detaliile jucariilor:

M-am pregatit temeinic de data asta :), cu tot ce aveam prin casa, ca sa ii arat lui S. cum se face un cuib de pasare, si vom folosi si oua decorative de Paste, si alte jucarii adaptate din restul jocurilor pe care le mai avem:

De pilda, am reciclat niste paie in care a fost ambalat ceva, pentru cuib, iar pasarile sunt puisorii tricotati din jocul primit cadou- ne concentram saptamana aceasta pe culorile verde si portocaliu (in ultima vreme am observat ca este atras de aceasta culoare), asa ca vom face si activitati de sortare cu ouale colorate:

Cu privire la aceasta tema, ma gandeam ce frumos ar fi daca am putea sa revizitam Muzeul Pasarilor, pe care l-am vazut candva in Olanda la o ferma de animale pentru copii- asta da experienta didactica- am povestit despre aceasta vizita aici-https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2010/12/22/excursii-educative/ .

Cam atat pentru prima lectioara… O zi insorita numai buna pentru revenirea pasarilor calatoare va doresc 🙂 !

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

