Pescuirea de culori (si alte jocuri)

Saptamana aceasta am jucat (improvizat) mai multe jocuri de sortat pe culori, si pentru ca, asa cum spuneam, copilul se plictiseste sa faca mereu aceleasi lucruri, incercam sa spice  things up a little adaugand elemente noi. In primul rand, am adaugat doua culori noi, pe care ne axam in perioada urmatoare- mov si portocaliu. In al doilea rand, am incercat sa combin cateva dintre vechile lui jucarii, pentru a veni cu ceva proaspat si interesant.

Un prim exemplu ar fi literele si cifrele magnetice de pe frigider, combinate cu unditele de la jocul cu pestisori, ca tot ii place lui S. sa pescuiasca. La noi ideea era sa le sorteze pe culori, copiii mai mari ar putea sa le sorteze pe cifre si litere, iar cei si mai avansati sa pescuiasca „la cerere” o anumita cifra sau litera :

Apoi, am facut forme din pipecleners si l-am sortat pe culori (daca e vorba de sortat, de ce sa nu impuscam doi iepuri si sa repetam si formele geometrice?). Dupa un timp, formele nu au mai ajuns in cani, ci pe brat pe post de bratari🙂 :

Si am folosit si niste recent cumparate bete de inghetata colorate, tot pentru sortat, pentru ca pana acum nu s-a jucat cu ele si m-am gandit ca il va atrage noutatea formei. Chiar asa a si fost:

All in all, sunt cateva activitati ce l-au tinut concentrat pe S. pe invatarea culorilor mai bine de 20-25 de minute (adunate), asa ca le consider un succes🙂 .

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Ce am apreciat azi « despresufletulmeu

Lasă un răspuns

