Alte activitati senzoriale

Activitatea din poza am gasit-o aici- http://fumblingthroughparenthood.blogspot.com/2011/03/whats-on-trays-post-5.html– iar apoi am vazut-o si pe alte bloguri, recomandata ca placand toddler-ilor, asa ca am decis sa fac si eu o incercare su S. De ce aveti nevoie? Doar de un vas din acela tip sita (pentru scurs paste sau legume) si o multime de pipecleaners. Eu am pus-o laolalta la ora 5 dimineata (insomnii de sarcina 😦 ), asa ca S. nu a testat-o inca, dar voi reveni cu un update. Atentie! Capetele de la pipecleaners sunt foarte ascutite, copilul se poate zgaria in ele, asa ca eu am grija sa le indoi intotdeauna spre interior!

Pentru ca astazi ne pregatim de vizita unei fetite dragute (prietena lui S. cu care el s-a jucat cel mai mult pana acum), am decis sa reconstitui acel Softy Sensory Bin, cu care S. s-a jucat cel mai mult. Am adaugat si cateva elemente noi- pe langa cotton-balls si pene colorate, am pus pom-poms si cani pentru transfer. Mai lipsesc „monstruletii” care sa manance rotocoalele de vata- dar urmeaza sa fie pusi si ei.

 

Am adaugat si un suport de la o cutie de bomboane, ca sa incerc cu S. un nou tip de exercitiu- corespondenta 1:1- aseara ne-am tot jucat cu jucariile imprumutate (prezentate anterior), si am observat ca baietelul meu a devenit tare priceput la sortat pe forme si culori si la potrivit pe perechi, asa ca e vremea pentru o noua provocare 🙂 :

Si- DA! Daca va intrebati „Aceea este o oala?”, raspunsul este „Da!”- a trebuit sa improvizez la ora 5 dimineata, cu obiecte care se aflau intr-o camera in care nu dormea nimeni 🙂 .

Promit sa va tin la curent cu succesul acestor activitati! O zi faina!

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

