Primele linii…

In trecut, cand S. avea intre 12 si 18 luni, era pasionat de mazgalit, si am incercat tot felul de variante- creta pe tabla si pe asfalt, carioci, ceracolor si creioane colorate, pix, creion, tablita magnetica cu pilitura de fier- in general pe hartie sau tablite, ocazional si pe cate un perete 🙂 (nu pot sa uit ce mandru a fost de o linie trasata pe perete, si cu ce sclipire in ochi mi-a aratat ca acela este un ssssss…adica un sarpe- ce sa mai zic atunci 🙂 ). In ultima vreme insa, nu prea a dat atentie creioanelor si cariocilor, si nici eu nu am insistat.

Azi de dimineata a redescoperit tabla alba pe care de obicei noi lipim numerele magnetice, si am scos-o afara sa ne jucam cu ea- i-am oferit o carioca, si am fost surprinsa: S. reusea sa traga linii drepte, circulare si sa faca miscari punctiforme! Nu prea ma pricep eu, dar citisem candva ca liniile circulare si drepte reprezinta un milestone in dezvoltarea copilului- si am cautat cate ceva despre asta (pentru cei care citesc in engleza, recomand acest site, este plin de informatii utile despre dezvoltarea copilului, eu m-am abonat la newsletter-ul lor si de fiecare data am gasit ceva interesant in el-http://www.babycenter.com/0_toddler-milestone-writing-and-drawing_11744.bc ):

cercuri, linii si puncte

Bineinteles, dupa ce a terminat cu tabla, a incercat si un pic de body painting– era atat de concentrat si de atent la detalii, incat nu m-am indurat sa il intrerup 🙂 :

Un sfarsit de saptamana insorit si calm va doresc!

Articolul precedent
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

