Clesti de rufe si pipecleaners

Fiind miercuri, activitatea de astazi se centreaza pe culori. De fapt, este o activitate pe care am pus-o laolalta saptamana trecuta, si nu m-am abtinut sa nu i-o arat lui S. 🙂 , si bine am facut, pentru ca a avut mare succes la el. Am gasit-o pe acest blog, de unde va puteti inspira cu mai multe idei practice si simple: http://fumblingthroughparenthood.blogspot.com/2011/02/whats-on-trays-post-3.html

Pur si simplu, am adunat toate culorile de pipecleaners pe care le aveam in casa, si pe care le puteam asocia cu clesti de rufe de aceeasi culoare. Din pipecleaners am facut cerculete (apropo, daca va intrebati unde gasiti pipiecleaners acum- la Kaufland, la standul de obiecte cu 4.2 lei, exista niste seturi care contin cateva pipecleaners, pompons si fie forme de spuma, fie bete de inghetata colorate; erau acolo acum o saptamana, si am vazut si ieri in orasul nostru…). Am asezat cercurile si clestii in doua cosulete separate:

S. a trebuit sa potriveasca clestele cu cercul respectiv (o activitate foarte buna si ca exercitiu pentru motricitatea fina, coordonare ochi- mana):

De obicei, S. nu face de doua ori la rand aceeasi activitate- de data asta insa a stat concentrat pana a pus toti clestii (corect), i-a scos, i-a pus iar, i-a scos si si i-a pus si pe degetele 🙂 .

In cursul saptamanii a repetat jocul, ba a fost si dispus sa-i arate si unchiului sau cum se joaca, el care nu se produce in public…ce mai, un succes total!

Edit: Am combinat activitatea cu doua elemente noi- inele de plastic si pompoane (inelele nu prea l-au interesat, fiind deja cunoscute, insa pompoanele-DA!!).

Cu pompoanele ne-am jucat toata dimineata, le-am simtit textura (S. le lua si si le lipea de obraz), le-am sortat pe marimi in niste borcanele, am incercat, fara prea mare succes, transferul lor cu ajutorul unui cleste de rufe, le-am bagat intr-un tub de la rola de hartie de bucatarie, ca sa vedem cum cad pe partea cealalata, le-am potrivit pe culori in felul urmator:

Am incercat si alte combinatii, unele au prins, altele nu- iata un exemplu:

Avand in vedere cat de simpla si ieftina 🙂 este activitatea, pot sa o incadrez in topul celor mai de succes de la noi de acasa- S. a petrecut mult timp jucandu-se cu ele.

Articolul precedent
Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. O activitate frumoasa, usor de pus in practica cu resurse minime! Felicitari pentru rezultate!

    Răspunde
    • Multumesc! Sunt tentata sa investesc prea mult in resuse pentru joaca- asa ca ma provoc pe mine insami sa vin si cu solutii simple si nu prea scumpe, care de multe ori prind la fel de bine ca o jucarie sofisticata

      Răspunde

Lasă un răspuns

