Anotimpurile- Primavara

Snowdrops

I like to think

That, long ago,

There fell to earth

Some flakes of snow

Which loved this cold,

Gray world of ours

So much, they stayed

As snowdrop flowers.

(Mary Vivian) 

Astazi am citit depre „Primavara”. I-am explicat lui S. ca se topeste zapada, ca se incalzeste vremea, revin pasarelele si isi fac cuiburi, apar florile, se nasc noi pui de animale. Am folosit aceleasi carti- citind paginile despre primavara:

Cel mai interesat a fost de animale si puii lor- de aceea am mai citit o carticica (la cererea lui) despre puii de animale.

Am folosit si doua poze de primavara, iar in cosuletul de astazi i-am pus doua martisoare cu floricele (au fost de sacrificiu, le-a demontat imediat)- si bineinteles, ghioceii au servit si ei drept material didactic :). Am cantat si „Vine, vine primavara!” (poate vine mai repede, uffff….), si „Infloresc gradinile”- si cam asta a fost lectioara despre „Primavara”.

Astazi S. mi-a facut si el un martisor- o mica bucurie- a inceput sa repete dupa mine „unu-doi-trei” (de la patru incolo zice tot doi 🙂 ), si in general incepe sa mai repete dupa noi, ceea ce e un semn ca isi da drumul la vorba!

Va doresc o primavara cat ma frumoasa, cat mai inflorita si insorita!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

