Softy Sensory Bin

Am vazut ideea unui sensory bin cu lucruri in general moi pe mai multe bloguri, dar in special cel de aici m-a inspirat http://countingcoconuts.blogspot.com/2010/11/bath-time-sensory-tub.html. De aceea, cand am trecut ultima oara prin Kaufland (cineva imi sugera ca le fac atat reclama ca ar trebui sa ma plateasca 🙂 – nu e vina mea, in orasul meu sunt doar Kaufland, Plus si Penny, iar doar la primul mai ajung o data sau de doua ori pe luna, uneori si o data la doua luni- nu am cum sa recomand altceva!) am decis sa investesc 3 lei si un pic intr-o punga de cotton balls (bulgarasi de vata pastelati, pentru demachiere), pe care i-am folosit la mai multe activitati pana acum.

Aseara, de pilda, i-am facut lui S. un sensory bin intr-o cutie mai mare de pantofi- i-am pus mai multe lucruri moi si pufoase, jucarii tricotate, pene colorate, dar si un excavator cu care sa transporte bulgarasii de vata, pensete pentru transfer si o marioneta care sa le manance 🙂

Apoi am turnat toata punga de cotton balls peste ele: 

Din punctul meu de vedere a fost cel mai de succes sensory bin de pana acum- S. s-a jucat vreo jumatate de ceas cu tatal lui, apoi inca pe atata cu mine- deci l-a captivat suficient de mult! Despre pene, si-a amintit ca ne-am mai jucat odata cu ele, si a vrut sa repete experienta- detalii despre acest joc gasiti aici: https://caietpentrucasamea.wordpress.com/2011/02/09/pene-si-culori/ .

S. le-a imprastiat pe toate de cateva ori, dar a si ajutat la strans (ceea ce nu e o chestie frecventa la el), si cred ca s-a distrat- in plus, e foarte usor de pus laolalta- cu ce aveti prin casa si mai putin de 4 lei 🙂

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Raluca, am inceput sa fac cu fetita acest tip de activitate senzoriala. Zilele urmatoare am in plan un sensory bin pufos 🙂 Iti multumesc pentru idee!

    Răspunde

Lasă un răspuns

