Pictatul cu sabloane

Nu mi-a venit ideea de a picta/ stampila cu sabloane, pana cand o prietena virtuala de pe un forum nu a pomenit-o (multumesc, Adela!). Mi s-a parut foarte usor de realizat (si pentru mine si pentru S.), iar fiindca aveam in casa tot ce imi trebuia, am si pus-o in practica.

Am mai multe sabloane de acest tip (pe acestea doua le-am avut la indemana pentru pozat 🙂 ). In general, costa sub 5 lei- daca aveti sansa le gasiti la  ~ 2 lei, in standurile cu reduceri de la Kaufland (cel folosit de mine este de acolo).

Eu am ales sa il folosesc pe cel verde, pentru ca avea mai multe animale pe care S. le poate recunoaste. Sablonul se lipeste cu banda adeziva de o foaie alba de hartie.

Cu S. am folosit, in loc de stampile, bureti de bucatarie taiati in jumatate, iar in loc de tempera sau acuarele, cutiute de tus (cred ca data viitoare voi recurge la vopsea pentru finger painting):

Ca de obicei cand folosim tusurile, S. pare mai fascinat de cutiute si de mecanismul de deschidere (acum, mai nou, ii place sa se murdareasca cu vopsea- nu stiu daca e cea mai putin toxica varianta- cred ca le voi evita pe viitor, macar pana va intelege cum e treaba cu stampilele, si ca e ceva diferit de pictatul cu degetul). Dar a fost un prilej bun sa repetam culorile rosu, galben si albastru- ma intreaba mereu cum se numeste fiecare- iar produsul final a fost o coproductie mama-fiu de care S. era tare mandru. Nu m-a lasat sa il pun pe frigider, abia am reusit sa il pozez 🙂 , si l-a tinut in mana pana l-a mototolit…

Se pare insa ca activitatea i-a placut, pentru ca a gasit si celalalt sablon si a venit la mine sa il facem si pe acela 🙂 . Ramane pe alta data!

Lasă un comentariu

6 comentarii

  1. Raluca

     /  26 Februarie 2011

    Cei de la Kaufland ar trebui sa te plateasca!!! 🙂

    Răspunde
  2. Si nu numai ei…dar important e ca recomand preturi mici- nu preturi exorbitante!

    Răspunde
  3. Andreea

     /  2 Martie 2011

    Ce fel de acuarele folosesti pentru pictat? Ceva special?
    Multumesc!

    Răspunde
    • Tocmai am vazut (si mi-am luat) de la Kaufland, cu 4.3 lei (la obiecte cu pret fix)- un set de culori cu 3 forme de burete pt stampilat- mi se pare ca merita suma! Parca scrie pe ele ca sunt pentru fingerpainting…

      Răspunde
  4. Da, am comandat de la Furnissa acuarele de pictat cu degetul, non toxice+ au o textura ca de pudding 🙂 Dar mi se par scumpe, plus transport, asa ca poate gasesti acelesi lucru in alta parte, mai ieftin.
    Patterning inseamna a aseza anumite lucruri de acelasi fel dupa un pattern, o srtuctura- de ex, o margica alba, doua rosii, una alba, doua rosii- orice creaza un model previzibil. Ajuta la formarea conceptelor de matematica timpurie, asa am inteles eu 🙂

    Răspunde
    • Andreea

       /  2 Martie 2011

      Multumesc se raspunsuri. Imi amintesc ca am vazut intr-o poza cum baietelul tau asezase pe un bat de la o socotitoare margele, una verde, una galbena. Am inteles acum la ce se refera termenul de „pattern”.

      Răspunde

Lasă un răspuns

