Culori in pungi

Fiind miercuri, incerc sa-mi respect propria-mi planificare si sa fac macar o activitate cu culori cu S. Pentru astazi m-am folosit de niste pungi de hartie maro, pe care am lipit cate o bucata de hartie colorata (aceleasi rosu, verde, albastru si galben)- le aveam pregatite cu mult timp inainte.

Ca si obiecte de sortat am folosit o noua achizitie, de care sunt super incantata- v-am mai povestit eu de jucariile preiubite- de ziua lui S. am facut ceva investitii in jucarii si carticele- imi promit mie insami sa ma abtin cel putin o perioada 🙂 . Dar de aceste forme colorate sunt foarte multumita (este un saculet cu forme in cele patru culori- patrat, rotund, semicerc, triunghi, dreptunghi si romb) si patru planse pe care trebuiesc asezate- doar 10 lei!

Plansele nu le-am folosit astazi (le pastrez pentru cand vom relua tema transporturilor)- in schimb am sortat dupa culoare in pungile de mai sus, si pana la urma S. s-a descurcat foarte bine (atata doar ca nu a gasit activitatea prea captivanta, si nu a durat foarte mult- in schimb la sfarsit erau piese in fiecare punga). Ca premiu, i-am pregatit mai demult cate un abtibild de spuma in cele patru culori, pe care sa il lipeasca pe pungute, si asta l-a incantat- iata rezultatul final:

Ca obiecte de sortat puteti aduna orice jucarii, nasturi, cuburi sau ce aveti la indemana prin casa- mi se pare o activitate usor de pus laolalta.

Spor la joaca!

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. gabriela schlecht

     /  25 Februarie 2011

    pupici,
    ma bucur ca in sfarsit am reusit sa i ntru pe blogul tau….am ramas placut impresionata si cu siguras nta voi avea de invatat multe lucruri de aici…..este absolut minunat Rqaluca…..ca ai talent la scris este in discutabil dar nu credeam ca voi gasi aici atatea lucruri utile pentru copii nostri; eu inc a nu am ajuns la astfel de jocuri cu aNASTASIA. ABIA AM I NCEPUT SA PU NEM CUBURI UNUL PESTE ALTUL SA PU NEM LUCRURILE SCOASE DIN SERTARE DE N ORI PE ZI LA LOC….NU PREA ARE RABDARE SE PLICTISSTE F REPEDE….

    Răspunde
    • Gabi, ma bucur ca ai reusit sa intri pe blog! In sfarsit iti merge netul :O) ?
      Nu poti compara un copil de un an (apropo, am vazut fetita in poze, s-a facut asa de mare si de frumoasa!!!) cu unul de doi- in plus, eu acum regret ca nu am inceput mai devreme cu S. (doar la un an si 9 luni)- deci tu inca nu ai pierdut nimic- ai tot timpul inainte! Sunt si ceva recomandari pentru bebelusi si copii de aprox. un an- iar pe celelate le poti adapta in functie de interesul ei- niciodata nu e bine sa o fortezi (ca principiu general)- daca ii place si se distreaza e ok, daca nu o intereseaza, pune activitatea deoparte si reda-i-o dupa un timp, sa vezi daca de data asta prinde. la inceput (adica la un an si 9 luni), nici S. nu prea percuta- acum a facut progrese, si daca incepeam mai devreme bine era…deci, rabdare, adaptare si un milion de pupici de la S. pt, A.!!

      Răspunde

Lasă un răspuns

